Gå til innhold

Brukbart trim-program?

Gjest Anik

Anbefalte innlegg

Jeg er en 28 år gammel kvinne som forsøker å få trimmet bort overflødig kilo etter en lang deprimert periode ca. 2-3 år med trøstespising. (pga. sykdom)

Gikk opp fra 57 kilo til nå 78.

Jeg er 163 cm høy og det sier seg selv at jeg nå har en del kilo for mye...

Nå har jeg endelig kommet over den vonde sykdomsperioden og er frisk som en fisk. Men vil bli slank igjen som jeg var...

Her er mitt trim-opplegg:

Jeg går fort over en lang strekning pluss en del opp og ned trapper, i en halv time hver dag (også i helgene :).

Hvor lang tid vil det ta før jeg er nede på en ideal-vekt igjen? Vil ha tatt av meg ganske mange kilo (minst 13 kilo) til juni. (vi reiser til USA).

Er dette bra nok trim-program, eller bør jeg finne på noe helt annet for å gå såpass mye ned i vekt frem til juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du vil med all form for fysisk aktivitet øke kaloriforbrenningen din. Så treningen din er fin den. Men du må uansett også justere kostholdet ditt i forhold til den daglige fysiske aktiviteten din. Hvis du ikke passer på, vil du jo bare spise mer når du trener, fordi du da blir mer sulten enn ellers.

www.trim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...