Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Ser ut som det utarter seg til en slags festival dette. :)

Ja, men vi er en eksklusiv gruppe, vi gidder jo ikke å ha med "popiser"...., skal det være et skikkelig looserparty så må det bestå av alle oss som nesten ikke blir invitert til noen andre.

Til nå er det kun flisa som har forbarmert seg over meg, med andre ord - en ordentlig looser..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Akevitt er er kjempegodt, men den er ikke god dagen etter hvis man drikker for mye :-/

"...................................."

hehe, ingenting er godt dagen etter dersom man drikker for mye. Nå hadde jeg tenkt å ta med Gilde Non Plus Ultra da, den drikker jeg til kaffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Ser ut som det utarter seg til en slags festival dette. :)

Kanskje det er noen dolere som kan slå til med litt musikk og?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med 4 er en skrivefeil, og at det er 14 som egentlig skal stå :P

Hmmmm *tenke tenke*

Persille, Babette, Freya, mij, SDD, Amber (selv om hun ikke hadde bedd meg :P ), Cecily, Tottlå, Hare, Gyda, Mary Poppins, Serendipity, Carina83

Den siste plassen står ledig til en hemmelig person. ;)

Du så vel at jeg skrev at jeg ville velge noen jeg ikke hadde møtt ennå - siden jeg bare fikk velge 4? *S*

Og mange jeg også ville hatt med treffer jeg jo i oktober, så...

MP tenkte jeg forøvrig ville passe bra inn blant de andre jeg valgte, selv om hun forhåpentligvis også dukker opp i oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat min favoritt, men god er den. Fryktelig pes å lage, desverre. Den dagen jeg starter min egen bar kommer blender-drinker til å være så dyre at ingen gidder å kjøpe dem :-)

"....................................."

...men den prisen gjelder jo ikke for alle oss som får dol-rabatt, så det gidder jeg ikke bekymre meg over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

Blir litt snurt på slike popularitetskonkurranser på DOL altså...for jeg vinner jo aldri. ;)

Ikke vær lei deg.

*klappe på kinnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Da kunne du mikset sammen favorittdrinken min - som jeg dessverre ikke husker hva heter."

San Fransisco? Sex on the Beach? Woo Woo? Piña Colada? Fjellbekk? Prince of Norway? Slow Comfortable Screw up against the Wall? Snowball? White Russian? Sea Breeze? (kommer ikke på flere typiske dame-drinker sånn på sparket)

"Forøvrig hadde jeg blitt glad om du tok med Bailey's også"

Baileys er et selvfølge når det er damer tilstede :-)

".................................."

Pina Colada! Det var det!

*smask*

Dette ser ut til å bli et supert grillparty *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den med masse jordbær i....strawberry daq....et-eller-annet!

Den er god den, kunne du mixe en sånn til meg og skli den over til looser-partyet jeg befinner meg i....?

Det er bare å gå etter lyden...:-)

Hey, MsSophie. Ikke stjel drinkemesteren fra grillpartiet mitt, da!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat min favoritt, men god er den. Fryktelig pes å lage, desverre. Den dagen jeg starter min egen bar kommer blender-drinker til å være så dyre at ingen gidder å kjøpe dem :-)

"....................................."

Har du oppskrift da, Prozak? Hørtes godt ut dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

...det er du ikke alene om, så kanskje vi burde laget et "looser-party"...?

:)

Jeg må nok melde meg på looser party. Ingen har invitert meg, til tross for mine eminente råd på seksualitetsforum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok melde meg på looser party. Ingen har invitert meg, til tross for mine eminente råd på seksualitetsforum :)

SDD ville inn på sex-forum å finne fire jenter der til party, du er garantert en av dem:-)

Men det var jo bare et party, så hvis det ikke skjer en liten vri i trenden her inne, så ser det jaggu ut som du er en looser du også!

Så velkommen skal du være:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

SDD ville inn på sex-forum å finne fire jenter der til party, du er garantert en av dem:-)

Men det var jo bare et party, så hvis det ikke skjer en liten vri i trenden her inne, så ser det jaggu ut som du er en looser du også!

Så velkommen skal du være:-D

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Du så vel at jeg skrev at jeg ville velge noen jeg ikke hadde møtt ennå - siden jeg bare fikk velge 4? *S*

Og mange jeg også ville hatt med treffer jeg jo i oktober, så...

MP tenkte jeg forøvrig ville passe bra inn blant de andre jeg valgte, selv om hun forhåpentligvis også dukker opp i oktober. :)

Nei, eneste jeg så etter var mitt navn. Men neida :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eneste jeg så etter var mitt navn. Men neida :P:D

Jeg kan jo gi blaffen i antallet, sånn som du så glatt gjorde.

Så inviterer jeg både deg og de andre -

Da hadde vi nok fått det enda mer moro!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ingenting er godt dagen etter dersom man drikker for mye. Nå hadde jeg tenkt å ta med Gilde Non Plus Ultra da, den drikker jeg til kaffen

Sant nok. Men det er noe med akevitten som sitter i ekstra lenge på meg :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi er en eksklusiv gruppe, vi gidder jo ikke å ha med "popiser"...., skal det være et skikkelig looserparty så må det bestå av alle oss som nesten ikke blir invitert til noen andre.

Til nå er det kun flisa som har forbarmert seg over meg, med andre ord - en ordentlig looser..:)

Jeg driter også i antallet, og istedet for et visst antall stoler så ordner jeg med en skikkelig svær sofa. Så er det plass til deg også :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pina Colada! Det var det!

*smask*

Dette ser ut til å bli et supert grillparty *S*

Piña (pinja), ikke Pina - veldig viktig distinksjon :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Men det er noe med akevitten som sitter i ekstra lenge på meg :-)

"...................................."

Men du skal jo på det lille eksklusive partyet,og jeg på looserpartyet så da slipper du å se akevitten da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...