Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Spørs hva formålet med kvelden hadde vært...men jeg antar at flisa, spirea og amber sun ville være en god kombinasjon for en god latter og ei bøtte med vin. Fjerdemann blir mr kahn som grillsjef (mot løfte om hjemmelaget pizza ved en senere anledning :-)

Næmmen- lenge siden jeg har sett deg her inne!

:)

Long time og så videre *S*

Jeg kommer gjerne på fest med en bøtte vin, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Ja, men vi er en eksklusiv gruppe, vi gidder jo ikke å ha med "popiser"...., skal det være et skikkelig looserparty så må det bestå av alle oss som nesten ikke blir invitert til noen andre.

Til nå er det kun flisa som har forbarmert seg over meg, med andre ord - en ordentlig looser..:)

Var det en dobbelbunn der tro? - å bli bedt med av meg var verre enn verst lissom? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen vil være venner med deg er det kanskje fordi du lukter vondt?

Ja, for jeg mista deo'n min i Stjørdal. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" (En Gin Tonic med gin istedet for vodka

smaker sikkert bra, men det er ikke en Gin Tonic)"

Her har du vel byttet om på gin og vodka???

*fnis* - korrektutleser som meg du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

Ja, for jeg mista deo'n min i Stjørdal. :-(

Jeg leste først dyden, så så jeg at det sto deo. Å var det den du mista.

Hvis det er mye fluer rundt deg da så har du i hvert fall noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* - korrektutleser som meg du...

Noe må man gjøre når man ikke blir bedt på en eneste DOL-fest, til tross for at man har arrangert en rekke DOLtreff i tidligere år...

*furte litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste først dyden, så så jeg at det sto deo. Å var det den du mista.

Hvis det er mye fluer rundt deg da så har du i hvert fall noen venner.

Ja, knort og klegg også :-) men de er like dårlig på å skrive mail som du er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må man gjøre når man ikke blir bedt på en eneste DOL-fest, til tross for at man har arrangert en rekke DOLtreff i tidligere år...

*furte litt*

Ja, gudameg - du blir jo ikke bedt på looserparty engang - men litt mail får du! :) *trøster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gudameg - du blir jo ikke bedt på looserparty engang - men litt mail får du! :) *trøster*

Looser-party kan jeg kanskje bare troppe opp på uten invitasjon, det er vel sånn loosere gjør... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker seven seven - kan du den?

Nei, men jeg kan lage den hvis jeg får vite hva som er i den :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter også i antallet, og istedet for et visst antall stoler så ordner jeg med en skikkelig svær sofa. Så er det plass til deg også :-)

"...................................."

Hva med meg? Jeg tar ikke så stor plass, en tidligere klassekompis påsto endatil at jeg kunne ligge utstrakt på tvers i en lenestol.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker seven seven - kan du den?

Glem det, forresten. Det er den med 7-up og Seagram's 7 Crown, er det ikke? (Seven & Seven, heter den) 4cl. Seagrams, toppes med 7-up, hvis jeg ikke tar feil.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg? Jeg tar ikke så stor plass, en tidligere klassekompis påsto endatil at jeg kunne ligge utstrakt på tvers i en lenestol.... :o)

Jeg tror jeg tok med deg i utg.punktet, gjorde jeg ikke? Du er selvfølgelig selvskreven(de) :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg kan lage den hvis jeg får vite hva som er i den :-)

"...................................."

Drikker bare den jeg:

Ja, den heter vel egentlig Seven AND Seven:

Kan det bli enkelre:

Seven & Seven

- 1 part(s) Seagram's Seven

- 1 part(s) 7-Up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, forresten. Det er den med 7-up og Seagram's 7 Crown, er det ikke? (Seven & Seven, heter den) 4cl. Seagrams, toppes med 7-up, hvis jeg ikke tar feil.

"..................................."

*nikker* der har du MEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg tok med deg i utg.punktet, gjorde jeg ikke? Du er selvfølgelig selvskreven(de) :-)

"..................................."

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Bare 4?? Det var litt lite. Jeg ville invitert Dorthe, frosken, snø, laguna, nanna, amber sun og favn. Åsså skulle annegunn få komme og stå for vinvalgene.

Meny: Grilla kamskjell, entrecôte med nypoteter og asparges á la flyfly og Creme Catalana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt uten tanke på diskusjoner, men kun på personene, så kommer jeg ihvertfall på disse:

Laguna, Lillemus, Sheba og flisa. Men jeg tror jeg måtte ha skaffet flere stoler. Hvis ikke kunne Dorthe sittet på ett kne, og snø på det andre. Hmmm...jeg måtte definitivt hatt flere stoler.

Hmmm...hvorfor ble det bare damer...:-)

Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD, Goliath, mrxx og MrPimmel.

"....................................."

Der var jeg med ja! Måtte lese litt nøyere og sannelig hadde du ikke tatt meg med gitt! :o)

Så kan jeg ta med SDD? *Blunker uskyldig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...