Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Vi får ha grilling vi to! (Så kommer nok Amber også...:))

He he..jepp..Bare å friste med litt vin det, så kommer hun nok springende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Det er jo ikke mer enn 75 drinker, da :-)

Et par uker, med andre ord.

".................................."

Likøren ble kjøpt og prøvd i går, digg med daquiri gitt! :)

Hadde vi bare holdt oss til den så... Jeg skulle jo seff tøffe meg og shotte "noen" tequila, det ble litt mørkt utover kvelden for å si det sånn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..jepp..Bare å friste med litt vin det, så kommer hun nok springende ;)

Ja klart! Regn med meg *s*

Jeg kommer alltid når det er mulighet for vin, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likøren ble kjøpt og prøvd i går, digg med daquiri gitt! :)

Hadde vi bare holdt oss til den så... Jeg skulle jo seff tøffe meg og shotte "noen" tequila, det ble litt mørkt utover kvelden for å si det sånn... :P

Det krever erfaring å shotte tequila på kontrollert vis, ja :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever erfaring å shotte tequila på kontrollert vis, ja :-)

"...................................."

Det gikk jo så bra sist, men ikke nå! Får vel øve litt mer til jeg får kontroll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk jo så bra sist, men ikke nå! Får vel øve litt mer til jeg får kontroll. ;)

Sett deg ned med en pose med flasker og øv :-)

Jeg tror det er forskjellig hvor flinke folk er til å kontrollere slikt, med eller uten trening. Selv kjenner jeg meg selv og mine toleransegrenser så godt at jeg så godt som aldri blir fullere enn jeg beregner.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned med en pose med flasker og øv :-)

Jeg tror det er forskjellig hvor flinke folk er til å kontrollere slikt, med eller uten trening. Selv kjenner jeg meg selv og mine toleransegrenser så godt at jeg så godt som aldri blir fullere enn jeg beregner.

".................................."

Det frister ikke så veldig å øve mer i dag, akkurat. :)

Blir vel en stund til neste gang jeg hiver meg på flaska, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
nomen_necio

Det er mange hyggelige kvinner og menn som skriver her, og plent umulig å velge bare fire av dem. Selv Jesus strakk seg til tolv i god mystisistisk ånd.

Grilling eller hyggelig kafébesøk eller noe sånt....vet hvem jeg skulle invitert. :-)

Se meldinger, favn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

Siden jeg har seks stoler på terassen min ville jeg ha invitert Annegunn, mrxx, amber sun, cecily og Velouria.

Og for at ikke mrxx skulle druknet helt i jenteprat, så hadde jeg også funnet frem en krakk til IngenLurerDenneGutten.

Det hadde nok blitt en trivelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vanskelig, men jeg ville iallefall hatt Amber Sun, Laguna, SDD, Lurulf, Cecily, Åsemor, Prozak, Dorthe, Gemini, Sør, og noen gamle dolere.

Så kunne vi pratet film, musikk, politikk og mat ;) Også kunne jeg overbevist dere om at det går an å leve på vegetarmat, man _må_ ikke ha kjøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har seks stoler på terassen min ville jeg ha invitert Annegunn, mrxx, amber sun, cecily og Velouria.

Og for at ikke mrxx skulle druknet helt i jenteprat, så hadde jeg også funnet frem en krakk til IngenLurerDenneGutten.

Det hadde nok blitt en trivelig kveld!

jIPPI!!

Det hørtes kjempegøy ut :)

Klart jeg blir med på den kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vanskelig, men jeg ville iallefall hatt Amber Sun, Laguna, SDD, Lurulf, Cecily, Åsemor, Prozak, Dorthe, Gemini, Sør, og noen gamle dolere.

Så kunne vi pratet film, musikk, politikk og mat ;) Også kunne jeg overbevist dere om at det går an å leve på vegetarmat, man _må_ ikke ha kjøtt ;)

Super gjeng, Velouria!

:-D

*gleder meg til alle grillfestene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

jIPPI!!

Det hørtes kjempegøy ut :)

Klart jeg blir med på den kvelden!!

Det er flott at du kommer :) Tror det blir en flott kveld med masse god mat, skravling og god drikke! (Annegunn er jo en mester med vin, så vi lar henne stå for drikkevarene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

Hmmm, vanskelig, men jeg ville iallefall hatt Amber Sun, Laguna, SDD, Lurulf, Cecily, Åsemor, Prozak, Dorthe, Gemini, Sør, og noen gamle dolere.

Så kunne vi pratet film, musikk, politikk og mat ;) Også kunne jeg overbevist dere om at det går an å leve på vegetarmat, man _må_ ikke ha kjøtt ;)

Flott, da blir det flere grillfester på meg :)

Jeg er glad i grillet maiskolber, epler, løk og paprika, så jeg skal nok storkose meg selv om du bare griller vegetarmat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4?? Det var litt lite. Jeg ville invitert Dorthe, frosken, snø, laguna, nanna, amber sun og favn. Åsså skulle annegunn få komme og stå for vinvalgene.

Meny: Grilla kamskjell, entrecôte med nypoteter og asparges á la flyfly og Creme Catalana.

Hva man går glipp av mens man er på ferie....

*finner seg en krakk og sniker til seg noen sparris a la flyfly*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har seks stoler på terassen min ville jeg ha invitert Annegunn, mrxx, amber sun, cecily og Velouria.

Og for at ikke mrxx skulle druknet helt i jenteprat, så hadde jeg også funnet frem en krakk til IngenLurerDenneGutten.

Det hadde nok blitt en trivelig kveld!

*klapper lurulfen på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at du kommer :) Tror det blir en flott kveld med masse god mat, skravling og god drikke! (Annegunn er jo en mester med vin, så vi lar henne stå for drikkevarene.)

Det høres bra ut. Jeg kan passe på at skravlinga ikke går i stå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...