Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

Har du hørt på maken!? Hva tror egentlig Prozak om meg?! *Meget snurt* ;o)

Mener du at du trenger hjelp til det?

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er litt sånn motstander av å kjøpe ting som man bare skal bruke en brøkdel av, så blir det stående i skapet på ubestemt tid. :) Men den holder seg kanskje en stund?

"Men den holder seg kanskje en stund?"

Aner ikke, men jeg vil tippe den holder seg en god stund, ja.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du trenger hjelp til det?

"..................................."

Ikke for den rette mannen nei. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! :) jeg har jo vært på sånne greier før jeg! Grilla og greier.

Du har vel sett referatene?

Dette var et sommerparty :-)

http://home.online.no/~prognet/forumtreff/oslo/rap_1999_0828.html

Nei, aldri sett noe sånt før. Hm, det er jo omtrent seks år siden, jo!

Hadde det vært noe sånt i bygda her, hadde jeg nok holdt meg unna. Ikke godt å si, kanskje en man har kranglet med på dol viser seg å være en man kjenner irl... eller noe sånt... hehe...

***

Oops - leste Forhåndsvisning. Jeg må være ualminnelig glad i ordet 'sånt'. Jaja, det kunne vært verre, tenk om jeg hadde hang-up på noe helt dustete.

***

Står det bra til? Ferie? Vi skal på seiltur et par ukers tid. Holder på å pakke vintertøy, votter, luer, regnklær og en liten shorts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri sett noe sånt før. Hm, det er jo omtrent seks år siden, jo!

Hadde det vært noe sånt i bygda her, hadde jeg nok holdt meg unna. Ikke godt å si, kanskje en man har kranglet med på dol viser seg å være en man kjenner irl... eller noe sånt... hehe...

***

Oops - leste Forhåndsvisning. Jeg må være ualminnelig glad i ordet 'sånt'. Jaja, det kunne vært verre, tenk om jeg hadde hang-up på noe helt dustete.

***

Står det bra til? Ferie? Vi skal på seiltur et par ukers tid. Holder på å pakke vintertøy, votter, luer, regnklær og en liten shorts :)

seILTUR HADDE JEG IKKE ORKET - VAR MED EN HALV TIME PÅ UTRIKKINGSLAGET TIL MIN SØSTER - BLE JO HELT av I KNÆRNE OG LÅRA ETTER Å DUKKE OG KRYPE OG FLY OVER...OOOPS Caps Lock - gidder ikke gjøre om:-)

Vi har vært i Frankrike 14 dager og i trøndelag en oval helg - nå skal vi ha gjester fra trøndelag sjøl noen dager - og så sparer vi resten.

Den beste ferien er den man har til gode, sies det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo spandere på andre dah!

Nei, ska ha'n shøl!!!

Neida, men det var jo bare 1 cl pr drink da. Hvis det er en hel flaske, så blir jo ikke den oppdrukket sånn med en gang... Kanskje ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ska ha'n shøl!!!

Neida, men det var jo bare 1 cl pr drink da. Hvis det er en hel flaske, så blir jo ikke den oppdrukket sånn med en gang... Kanskje ikke... :)

Sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ska ha'n shøl!!!

Neida, men det var jo bare 1 cl pr drink da. Hvis det er en hel flaske, så blir jo ikke den oppdrukket sånn med en gang... Kanskje ikke... :)

Skal en tur til Trondheim i morra, får se på polet om de har noe sånt. Ble veldig fristet til å ta et lite sommerparty nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur til Trondheim i morra, får se på polet om de har noe sånt. Ble veldig fristet til å ta et lite sommerparty nå. :)

Skulel tatt den i helga da vi var på Stjørdal'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ska ha'n shøl!!!

Neida, men det var jo bare 1 cl pr drink da. Hvis det er en hel flaske, så blir jo ikke den oppdrukket sånn med en gang... Kanskje ikke... :)

Det er jo ikke mer enn 75 drinker, da :-)

Et par uker, med andre ord.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt uten tanke på diskusjoner, men kun på personene, så kommer jeg ihvertfall på disse:

Laguna, Lillemus, Sheba og flisa. Men jeg tror jeg måtte ha skaffet flere stoler. Hvis ikke kunne Dorthe sittet på ett kne, og snø på det andre. Hmmm...jeg måtte definitivt hatt flere stoler.

Hmmm...hvorfor ble det bare damer...:-)

Til forspiel eller guttefest hadde det nok blitt SDD, Goliath, mrxx og MrPimmel.

"....................................."

Tror det hadde blitt et vorspiel som ville bli husket lenge...he-he...

Takker og bukker Prozak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I litt tidligere tider hadde jeg to faste steder når jeg gikk på byen: Stravinsky (et litt "posh" diskotek, med de vanlige hønene), og Elm Street (en rockepøbb). Førstnevnte var for å plukke høner, og sistnevnte var hvis jeg bare skulle hygge meg :-)

"...................................."

He-he.....akkurat det samme gjorde jeg "den gang" også....

Skulle ikke overraske meg om vi har truffet hverandre før ett eller annet sted:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he.....akkurat det samme gjorde jeg "den gang" også....

Skulle ikke overraske meg om vi har truffet hverandre før ett eller annet sted:-)

Ikke umulig :-)

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 stykker...det blir vanskelig å velge da. Må være noen jeg ikke har truffet før da.

Skal vi se...mrxx, sdd, prozak og mary poppins, kanskje?

Det kunne sikkert bli en høydare av en kveld.

For i motsetning til flere av dere som har svart her, så er jeg ikke ute etter å diskutere kvelden ihjel, jeg vil heller ha det moro jeg. :)

*s*

Moro? hva slags moro skal du ha med meg da?........:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Nei, eneste jeg så etter var mitt navn. Men neida :P:D

Vi får ha grilling vi to! (Så kommer nok Amber også...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...