Gå til innhold

REPRISE, -Hvilke 4 DOLere ville du bedt på grilling?


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest lurulf

*klapper lurulfen på skulderen*

Kan jeg tolke det slik at du stiller opp? Som du ser så pålegges du å ordne med drikkevarene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 279
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    44

  • flisa

    33

  • amber sun

    31

  • Freya

    30

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Hva man går glipp av mens man er på ferie....

*finner seg en krakk og sniker til seg noen sparris a la flyfly*

Med sitron denne gangen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som ville hatt med vår alles kjære "Maiken" da? Kunne blitt en skikkelig interessant kveld det, men da hadde det ikke holdt med 4 DOL'ere, da måtte jeg hatt alle de kjente og kjære gamle traverne her inne med meg! :o) Ellers hadde jeg ikke tort, jeg hadde sannsynligvis gått rett i strupen på dama...

Jo, faktisk.

Maiken og ha gærningen som stadig lager bråk inne på Adopsjon - begge de er jeg ganske nysgjerrig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever erfaring å shotte tequila på kontrollert vis, ja :-)

"...................................."

Er det mulig å shotte tequila uten å bli helt borte, da?

Jeg har ikke prøvd selv altså, hører bare historier om de som har gjort det. Sist jeg hørte var ei som nylig gjorde det, og ble så ravende full etterpå at hun ble helt borte og uten kontroll. Det hadde virket helt ok de første minuttene, og så - bæng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tolke det slik at du stiller opp? Som du ser så pålegges du å ordne med drikkevarene...

Jadda, jeg skal ordne med vinen hos flyfly også. Andre drikkevarer for folk fikse selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurulf

Det høres bra ut. Jeg kan passe på at skravlinga ikke går i stå ;)

Bare gutta også kommer på banen nå, så kan det bli riktig så livlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

Jadda, jeg skal ordne med vinen hos flyfly også. Andre drikkevarer for folk fikse selv :)

Men hos flyfly får du ikke stol, du la merke til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hos flyfly får du ikke stol, du la merke til det?

Ja, jeg la merke til det. Utrolig så populær man har blitt som vinordner, da....

Men så lenge jeg får både mat og vin, er jeg egentlig ganske fprnøyd, da. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hos flyfly får du ikke stol, du la merke til det?

O og p er ved siden av hverandre på tastauret....

*leser igjennom for sikkerhets skyld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

Ja, jeg la merke til det. Utrolig så populær man har blitt som vinordner, da....

Men så lenge jeg får både mat og vin, er jeg egentlig ganske fprnøyd, da. Hehe!

Men hos meg får du godstolen da. Jeg ordner sitteplass for alle mine gjester, selv om IngenLurerDenneGutten riktignok må ta til takke med krakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gutta også kommer på banen nå, så kan det bli riktig så livlig ;)

Åja, de må være med! mrxx og ildg vil være supre karer å ha med på denne grillfesten, tviler ikke på at vi hadde hatt det moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hos meg får du godstolen da. Jeg ordner sitteplass for alle mine gjester, selv om IngenLurerDenneGutten riktignok må ta til takke med krakken :)

*setter meg godt til rette i en dekkstol med vinglasset i hånda*

Hva slags mat skal du servere, da? Det må jeg jo vite hvis jeg skal velge vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurulf

Åja, de må være med! mrxx og ildg vil være supre karer å ha med på denne grillfesten, tviler ikke på at vi hadde hatt det moro!

Vi får hanke inn mrxx og ILDG når de viser seg her på dol. Jeg har ikke vært inne på et par uker, så jeg vet ikke om de er her nå, eller på ferie? Har du oversikt på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

*setter meg godt til rette i en dekkstol med vinglasset i hånda*

Hva slags mat skal du servere, da? Det må jeg jo vite hvis jeg skal velge vin?

Det må jo være noe ekstra godt med så prominente gjester, så da går nok de siste andebrystene fra fryseren med.

Velouria er glad i vegetar, så på den fronten må jeg be henne bidra så alle blir fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får hanke inn mrxx og ILDG når de viser seg her på dol. Jeg har ikke vært inne på et par uker, så jeg vet ikke om de er her nå, eller på ferie? Har du oversikt på dem?

Jeg har full kontroll, vettu ;)

Ildg er her, skjønt jeg har ikke sett ham idag. Men han er nok like om hjørnet ;)

mrxx er på fireukers ferie, men stakk innom og skrev et par innlegg for ei ukes tid siden tror jeg det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

*setter meg godt til rette i en dekkstol med vinglasset i hånda*

Hva slags mat skal du servere, da? Det må jeg jo vite hvis jeg skal velge vin?

DET fikk du i det minste vite hos meg! ;) *blander meg inn i andres tråder*

Og dessuten har jeg sofabenk på terrassen, derfor fikk du sitte likavel! *geiper til lurulf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

DET fikk du i det minste vite hos meg! ;) *blander meg inn i andres tråder*

Og dessuten har jeg sofabenk på terrassen, derfor fikk du sitte likavel! *geiper til lurulf*

Hei flyfly! Tok du deg nær av korreksen min? *LOL*

Men jeg sloss ikke om annegunn, hun er så god at jeg unner andre også å få henne i selskapet sitt. Vi får bare passe på å holde selskapene på forskjellige dager.

*smiler velvillig og vennlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurulf

Jeg har full kontroll, vettu ;)

Ildg er her, skjønt jeg har ikke sett ham idag. Men han er nok like om hjørnet ;)

mrxx er på fireukers ferie, men stakk innom og skrev et par innlegg for ei ukes tid siden tror jeg det var :)

Bra at noen har kontroll på gutta våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hei flyfly! Tok du deg nær av korreksen min? *LOL*

Men jeg sloss ikke om annegunn, hun er så god at jeg unner andre også å få henne i selskapet sitt. Vi får bare passe på å holde selskapene på forskjellige dager.

*smiler velvillig og vennlig*

Sant nok! :) Du får forresten sikkert plass i sofabenken du også. *jovial*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...