Gjest Sliten_82 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Vet ikke helt hva jeg skal spørre om her,men Jeg har tidligere hatt forvrengt selvbilde som en diagnose,men har følt meg veldig avslappet mtp slike ting de siste årene.har begynt og slite igjen nå og veldig den siste månenden,hvor det eneste som går igjen i tankene er utseende,hvordan jeg ser ut slik og slik,hvordan andre ser på meg osv.jeg .kanskje fordi det er sommer,jeg har kjæreste som jo også krever å kunne ha det bra med seg selv.har behandler men føler meg ikke forstått,kanskje er dette noe alle går rundt med forsåvidt. sluttet med anti depressiva i januar etter 4 år,går veldig bra men akkurat dette har forverret seg syns jeg.ble langt dette,men.håper kanskje noen har tips evt har det slik selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191100-slitings-med-selvbildet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.