Gå til innhold

hva mener dere med knebøy??

Gjest solvår

Anbefalte innlegg

Gjest solvår

mange her har skrevet at knebøy er bra for å få mindre rumpe. men :må dette gjøres med vekter eller annen motstand, eller hjelper det å stå og "bøye knærne" etter f.eks. en joggetur??? hvordan skal det gjøres for god effekt? ellers har jeg hørt at det er smart å gå fort og stramme rumpemuskelen idet foten "går bak", hvis dere forstår hva jeg mener. er dette fakta? andre gode råd til å få mindre rumpe når jeg ellers er slank?

tusen takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rompa vil ikke krympe av knebøy, men den kan forme/stramme opp rompa!

Ta knebøy MED motstand.

Og den gåteknikken du skrev om har jeg lest både her og der skal funke.. Prøvde å gå slik en gang, og ble rimlig sliten i baken hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

rumpa di vil ikke bli mindre av knebøy, den vil bli større. Styrketrening øker muskelstørrelsen. Men øvelsen vil få fram muskelformene samtidig som underhudsfettet reduseres.

www.trim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Rompa vil ikke krympe av knebøy, men den kan forme/stramme opp rompa!

Ta knebøy MED motstand.

Og den gåteknikken du skrev om har jeg lest både her og der skal funke.. Prøvde å gå slik en gang, og ble rimlig sliten i baken hehe

Jepp, en må nok kombinere vekttrening og forbrenningstrening om man vil ha rumpa både liten og spretten! Knebøy er super, men ennå bedre er utfall! (Synes jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvår

Jepp, en må nok kombinere vekttrening og forbrenningstrening om man vil ha rumpa både liten og spretten! Knebøy er super, men ennå bedre er utfall! (Synes jeg!)

utfall?? hva er det?? lurer oxå på om den gåteknikken gir mindre rumpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...