Gjest solvår Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 mange her har skrevet at knebøy er bra for å få mindre rumpe. men :må dette gjøres med vekter eller annen motstand, eller hjelper det å stå og "bøye knærne" etter f.eks. en joggetur??? hvordan skal det gjøres for god effekt? ellers har jeg hørt at det er smart å gå fort og stramme rumpemuskelen idet foten "går bak", hvis dere forstår hva jeg mener. er dette fakta? andre gode råd til å få mindre rumpe når jeg ellers er slank? tusen takk for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Rompa vil ikke krympe av knebøy, men den kan forme/stramme opp rompa! Ta knebøy MED motstand. Og den gåteknikken du skrev om har jeg lest både her og der skal funke.. Prøvde å gå slik en gang, og ble rimlig sliten i baken hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Hei, rumpa di vil ikke bli mindre av knebøy, den vil bli større. Styrketrening øker muskelstørrelsen. Men øvelsen vil få fram muskelformene samtidig som underhudsfettet reduseres. www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Rompa vil ikke krympe av knebøy, men den kan forme/stramme opp rompa! Ta knebøy MED motstand. Og den gåteknikken du skrev om har jeg lest både her og der skal funke.. Prøvde å gå slik en gang, og ble rimlig sliten i baken hehe Jepp, en må nok kombinere vekttrening og forbrenningstrening om man vil ha rumpa både liten og spretten! Knebøy er super, men ennå bedre er utfall! (Synes jeg!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solvår Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Jepp, en må nok kombinere vekttrening og forbrenningstrening om man vil ha rumpa både liten og spretten! Knebøy er super, men ennå bedre er utfall! (Synes jeg!) utfall?? hva er det?? lurer oxå på om den gåteknikken gir mindre rumpe!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.