Gjest ASDFAS Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Hei, jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få bort magen. Jeg vil ha six-pack, og ettersom jeg forstår så blir bare fettet gjort om til muskler dersom en tar situp´s. Da får en knall hard mage som nesten står utover. Stemmer dette? Gode råd mottats med takk. Bruker efedrin for å få ned vekten, men vet ikke helt hvor mangen piller jeg skal ta for å få optimal effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 uansett hva alle sier..om at situps ikke virker..s¨har det virket på meg. Begynte for litt over to år siden: hver dag startet med 50 nå er jeg oppe i 300-400(litt avhengig av dagsform etc)har ikke noen super sixpack..men synlige magemuskler..og magen har blitt atskillig flatere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest treningsnarkoman Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Jeg har forstått det sånn at en får større magemuskler av sit-ups, men sixpacken kommer ikke fram dersom du har mye fett foran disse musklene! For å få mindre fett, så må en jo såklart gjøre noe med kostholdet sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sean Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 1. Fett 'blir ikke til muskler' 2. Skal du ha synlige magemuskler er de fleste enige om at du ma 2.1 trene med tung belastning og oeke belastningen ettersom du blir sterkere. 2.2 trene disse musklene 1 -2 ganger i uka 2.3 bruke 2-3 forskjellige ovelser 2.4 forbrenne fettet som skjuler musklene gjennom aerob trening, og et kosthold som ikke kompanserer for energiforbruket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Hei, magen får du kun bort med slanking. Sit-ups vil være med på å gi magerutene litt mer masse, og øvelsen vil brenne kalorier og på den måten indirekte hjelpe deg med slankingen. Men uansett hvor mye trening og efedrin du bruker, så er det helt avgjørende at du justerer kostholdet ned i forhold til kaloriforbruket ditt. www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaudal Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Vær forsiktig med å ta for mye efedrin, dette er lillebroren til amfetamin og er ikke noe å leke med. Men skal du ta dem så ta 20 Mg to ganger om dagen, en om morgene og en midt på dagen. Men husk at du må legge om kostholdet ditt og trene for at det skal ha noen virkning. Men sjekker du litt på nettet finner du masse info. om efedrin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.