Gjest Nulle Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Lurer litt på om jeg regnes som overvektig? Har former, men syns faktisk selv at jeg ikke er tykk hvertfall. Er 173 høy og veier 73 kilo. For mye? Kommentarer mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepusi Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 BMI'en din er på 24.4, som er normalvekt... du er altså medisinsk ikke overvektig, og så lenge du er fornøyd med deg selv ser jeg ikke hva som er problemet. Jeg ligger på rundt det samme tallet selv (lavere høyde/vekt men nokså lik BMI), har former og er fornøyd med meg selv selv om det selvfølgelig kunne vært områder som var mer perfekte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinemor Skrevet 14. februar 2001 Del Skrevet 14. februar 2001 Hei! Som lillepusi sier, er du innen det såkalte normalområdet når det gjelder BMI. Altså ikke overvektig. Jeg ligger på ca. samme BMI som deg, og er en helt vanlig jente i standard 40-størrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 15. februar 2001 Del Skrevet 15. februar 2001 Hei Nulle Du er normalvektig, og det er fint. Verken overvekt eller undervekt er bra for helsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sus Skrevet 21. februar 2001 Del Skrevet 21. februar 2001 BMI'en din er på 24.4, som er normalvekt... du er altså medisinsk ikke overvektig, og så lenge du er fornøyd med deg selv ser jeg ikke hva som er problemet. Jeg ligger på rundt det samme tallet selv (lavere høyde/vekt men nokså lik BMI), har former og er fornøyd med meg selv selv om det selvfølgelig kunne vært områder som var mer perfekte... hm... jeg har BIM på 18,5.. jeg er 170 høy! men jeg har også former (noe jeg egentlig er litt små missfornøyd med! NB! da mener jeg ikke at jeg vil se ut som en stålpe, men en mellomting!) Liker menn former? ikke bare pupper, men også hofter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.