Gå til innhold

clenbuterol

Gjest Treningsmannen

Anbefalte innlegg

Gjest Treningsmannen
Skrevet

jeg kommer til å bruke clenbuterol for å fjerne fett fra kroppen , og begynne å å trene 3 ganger i uken.

Noen som vet hva clenbuterol er ?

Gjest søtabror
Skrevet

Bruke noe for å fjerne fett fra kroppen? Nå tror jeg du er på ville veier. Høres kreftfremkallende ut spør du meg.

Gjest Søkte bare
Skrevet

Clenbuterol er egentlig astmamedisin. Det er et forbudt stoff som står på dopinglisten.

Skrevet

Du skal begynne å bruke det, men vet ikke hva det er? Søk litt på nettet så finner du nok.

Skrevet

Er du kroppsbygger?

Clenbuterol er et preparat med steroide-liknende egenskaper (men det er ikke et steroide-preparat), som er veldig populært i sammenheng med vektnedgang i kroppsbygging og andre sporter. (Hvis jeg ikke tar feil har det blitt "bannlyst) Det har også blitt brukt i behandling av astma, både hos mennesker og andre dyr.

Det fungerer ved at det øker kroppstemparaturen, og dermed fettforbrenningen. Det er altså et "deffe"-preparat for å gå ned i vekt raskt, og ikke et slankepreparat. Skal du slanke deg, så er dette en mindre smart måte å gjøre det på - det burde være unødvendig å preke om at varig vektnedgang skal gå gradvis over tid, og ikke raskt. Slik jeg ser det, er dette et preparat for bruk i sportssammenhenger, og jeg ville ikke anbefalt det utenom. Som andre preparater som brukes i bl.a kroppsbygging er det langt fra fritt for bivirkninger: Det kan redusere ytelsen over tid, og det kan gi hjerteproblemer. Det evt. omfanget av bivirkninger på kroppen generellt over tid er uklare, noe som i seg selv betyr at enhver med vettet i behold er veldig forsiktig med det.

"................................"

Skrevet

Clenbuterol er egentlig astmamedisin. Det er et forbudt stoff som står på dopinglisten.

Er det forbudt, eller står det bare på dopinglisten? (som f.eks anabole steroider - ikke forbudt å innta, men forbudt ifb. konkurranser her til lands).

"..................................."

Skrevet

Er du kroppsbygger?

Clenbuterol er et preparat med steroide-liknende egenskaper (men det er ikke et steroide-preparat), som er veldig populært i sammenheng med vektnedgang i kroppsbygging og andre sporter. (Hvis jeg ikke tar feil har det blitt "bannlyst) Det har også blitt brukt i behandling av astma, både hos mennesker og andre dyr.

Det fungerer ved at det øker kroppstemparaturen, og dermed fettforbrenningen. Det er altså et "deffe"-preparat for å gå ned i vekt raskt, og ikke et slankepreparat. Skal du slanke deg, så er dette en mindre smart måte å gjøre det på - det burde være unødvendig å preke om at varig vektnedgang skal gå gradvis over tid, og ikke raskt. Slik jeg ser det, er dette et preparat for bruk i sportssammenhenger, og jeg ville ikke anbefalt det utenom. Som andre preparater som brukes i bl.a kroppsbygging er det langt fra fritt for bivirkninger: Det kan redusere ytelsen over tid, og det kan gi hjerteproblemer. Det evt. omfanget av bivirkninger på kroppen generellt over tid er uklare, noe som i seg selv betyr at enhver med vettet i behold er veldig forsiktig med det.

Litt upresist det jeg skrev, ser jeg. Det er vel egentlig en astmamedisin, som senere har blitt oppdaget for sine andre egenskaper.

".................................."

Skrevet

Er du kroppsbygger?

Forbrenner du mer fett ved høyere kroppstemperatur?....hm...interessant, det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det er jo logisk da.

Jeg har lavere kroppstemperatur enn det som er normalt, kanskje jeg skal ta på meg ullundertøy under flere lag med klær hvis jeg vil gå ned da?

Skrevet

Forbrenner du mer fett ved høyere kroppstemperatur?....hm...interessant, det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det er jo logisk da.

Jeg har lavere kroppstemperatur enn det som er normalt, kanskje jeg skal ta på meg ullundertøy under flere lag med klær hvis jeg vil gå ned da?

Jeg tror ikke det hjelper, uten at jeg skal si noe sikket :-)

Det spørs om det ikke er den indre kroppstemperaturen det er snakk om. Skjønt, da får man jo feber...

"...................................."

Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper, uten at jeg skal si noe sikket :-)

Det spørs om det ikke er den indre kroppstemperaturen det er snakk om. Skjønt, da får man jo feber...

"...................................."

Jeg pleier sitte en time i steamkabinettet jeg, da blir jeg ganske het, og føler at jeg smelter litt flesk, så det er gjerne noe i det :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg vet hva det er. Men at noen (les: du) tør å dytte i deg et legemiddel du ikke vet hva er, må sies å være imponerende.

Jeg fatter heller ikke at folk tør å dytte i seg noe de kjøper på svartebørsen uten å lese alt de kommer over om stoffet før de i det hele tatt vurderer det.

Søk på nettet. Det ligger mer enn nok tilgjengelig informasjon der.

Gjest Søkte bare
Skrevet

Er det forbudt, eller står det bare på dopinglisten? (som f.eks anabole steroider - ikke forbudt å innta, men forbudt ifb. konkurranser her til lands).

"..................................."

Må innrømme at jeg i utg. pkt. ikke hadde peiling på hva dette var for slags stoff, men ble nysgjerrig og tok et raskt søk. Skumleste fort nedover, så jeg var kanskje ikke helt presis.

Her er siden:

http://www.antidoping.no/t2.asp?p=53413

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...