Bianca4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 I sommer har vi hatt en barnevernssak. I fob. med dette har en politimann kommet med uttalelser som "ikke er god" og "virker psykisk ustabil", da barna ble hentet av 7 mennesker helt uten forvarsel av barnevernet Også en "venninne" (19) av vår 16 år gamle datter kommer med uttalelser i saken."Opplevde moren i starten som blid og hyggelig, men så at hun raskt skiftet personlighet, og ble sint og kjeftete". Politiet oppholdt seg på eiendommen i ca 1 time, men diskusjonen pågikk ca 15 min. Er det lang nok tid til å ha dekning for uttalelsen? "Venninnen" har jeg truffet ved to anledninger, ca 15 min tilsammen.Vet hun har vært her flere ganger, men da har jeg ikke vært hjemme. Er 15 min lenge nok til for henne til å vurdere meg på denne måten? Ønsker svar på dette, da vi senere i sommer skal møte i fylkesnemda, og trenger svar på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194151-psykisk-syk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.