Katty2 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Fikk rivotril o,5 av legen skulle ta dette 3 ganger daglig men etter en tid nå fungerer dette dårlig må ta to om gangen er dette vanlig,fortelle legen om dette?Hva skjer liksom?Uff føler meg så hjelpeløs:(Fustrert. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Denne typen medisin kan miste effekten etter jevnlig bruk en stund. Man trenger da større doser for å få samme effekt som før. MEN Rivotril kan være vanedannende, så jeg anbefaler deg å snakke med legen din og ikke gjøre noe med doseringen på egenhånd. 0 Siter
Katty2 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Denne typen medisin kan miste effekten etter jevnlig bruk en stund. Man trenger da større doser for å få samme effekt som før. MEN Rivotril kan være vanedannende, så jeg anbefaler deg å snakke med legen din og ikke gjøre noe med doseringen på egenhånd. Ok men 0.5 er da en liten dose da,å det stå i felleskatalogen en skal starte med en liten dose stemmer ikke dette?Har kun brukt den i 3uker ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.