Gjest muskelbærta Skrevet 15. februar 2001 Del Skrevet 15. februar 2001 Jeg har drevet med vekttrening i noen år.Trener knallhardt med mye belastning.Er etterhvert blitt kjempesterk.Min mann og jeg har nå bestemt oss for å få barn.Hvordan skal jeg forholde med til treningen når jeg blir gravid? Vil styrken min bli veldig redusert etter et svangerskap? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 muskelberta Når du blir gravid er det bare å fortsett å trene- men litt annerledes. Jeg hadde klart gått ned endel på belastningen, og tatt helt pause den siste mnd.en. Gjør du det slik og starter gradvis opp en mnds. tid etter fødselen vil du bli forbauset over hvor lite styrken har blitt redusert og hvor raskt du vil kunne øke den igjen, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.