Gå til innhold

kroppsbygging under svangerskap

Anbefalte innlegg

Gjest muskelbærta

Jeg har drevet med vekttrening i noen år.Trener knallhardt med mye belastning.Er etterhvert blitt kjempesterk.Min mann og jeg har nå bestemt oss for å få barn.Hvordan skal jeg forholde med til treningen når jeg blir gravid? Vil styrken min bli veldig redusert etter et svangerskap? Vil det ta lang tid etter svangerskapet før jeg kommer opp på det nivået jeg er i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19450-kroppsbygging-under-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ihvertfall ikke greie på det her, men det er vel ikke noe i veien for at du kan trene ihvertfall til ungen begynner å nærme seg å dette ut?

Dessuten spiser du jo for to under denne tiden, så muligheter iforhold til å beholde muskler bør vel være mulig?

Uansett, så kommer du fort tilbake når du begynner å trene igjen etter fødselen!

Jeg har ihvertfall ikke greie på det her, men det er vel ikke noe i veien for at du kan trene ihvertfall til ungen begynner å nærme seg å dette ut?

Dessuten spiser du jo for to under denne tiden, så muligheter iforhold til å beholde muskler bør vel være mulig?

Uansett, så kommer du fort tilbake når du begynner å trene igjen etter fødselen!

Man skal _ikke_ spise for 2 under svangerskapet!!

*s*

Helt sant!

Man skal _ikke_ spise for 2 under svangerskapet!!

*s*

Helt sant!

Så det du sier er faktisk at dette bare er en unnskyldning som damene bruker for å kunne spise med god samvittighet, samt iløpet av disse 9 mnd å kunne legge på seg så mye de vil?

Hmm en venninne av meg bestilte faktisk 2 hovedretter når vi var å spiste på resturant for ett par uker side. Dette fordi hun er gravid....

Skal si det neste gang ja, at det bare er en syltynn unnskyldning de bruker for å kunne proppe i seg det de vil!

:)

Annonse

Så det du sier er faktisk at dette bare er en unnskyldning som damene bruker for å kunne spise med god samvittighet, samt iløpet av disse 9 mnd å kunne legge på seg så mye de vil?

Hmm en venninne av meg bestilte faktisk 2 hovedretter når vi var å spiste på resturant for ett par uker side. Dette fordi hun er gravid....

Skal si det neste gang ja, at det bare er en syltynn unnskyldning de bruker for å kunne proppe i seg det de vil!

:)

Du avslører oss!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...