Gjest utsatt for blind vold Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 opplevde for en tid siden å bli slått ned helt uprovosert. Merker enda at jeg kan få angst hvis jeg ser noen som minner om personen, eller om jeg befinner meg på offentlig transport og jeg ser noen som ser ustabile ut. Får angst for at de har med seg kniv, gevær eller rett og slett skal slå til meg eller gå løs på meg eller noen andre og skape en faretruende situasjon. Hvordan bør man helst jobbe med en slik angst? Er litt redd for at hvis jeg nevner dette for en psykolog så vil dette resultere i at jeg bare må prate mer om episoden som jeg opplevde og at den opplevelsen blir forsterket og at nye minner kanskje blir laget. Hva tenker dere om det? Selv om jeg ikke ble alvorlig skadet når dette skjedde så opplever jeg stadig en angst når jeg opplever situasjoner som likner på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194914-hvordan-bli-kvitt-angsten-etter-en-ubehagelig-hendelse-uten-%C3%A5-skape-nye-minner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.