Soria Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg har nå sluttet med leponex. Jeg blir depreimert av å bare bli feitere og feitere. Jeg beholder dosen på 150 mg efexor. Hvilke følger kan jeg vente meg etter seponeringen av leponex? 0 Siter
Soria Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Og hvor snart vil jeg merke at jeg har sluttet med den? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Har du seponert svært langsomt og i samarbeid med lege? Jeg vet ingenting som kan gi verre psykoser enn for rask seponering av Leponex. 0 Siter
Soria Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Har du seponert svært langsomt og i samarbeid med lege? Jeg vet ingenting som kan gi verre psykoser enn for rask seponering av Leponex. Jeg vil heller bli psykotisk enn feitere enn jeg er nå. Jeg nekter å ta leponex lenger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg vil heller bli psykotisk enn feitere enn jeg er nå. Jeg nekter å ta leponex lenger. Jeg kan bare svare på spørsmål og gi råd. Valgene er dine... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.