Gå til innhold

Nå er jeg lei!!!


Gjest Faith

Anbefalte innlegg

I mange år har jeg vært plaget med underlivet. Har vært hos gynekolog, men hun fant ingenting feil med meg.

Problemene er disse:

Ca to uker i måneden får jeg problemer med blæra mi. Litt før mens, under og litt etterpå mensen. Legen fant ikke ut hva det var. Dette er veldig plagsomt. Det er akkurat som en blærebetennelse. Jeg må på do veldig ofte og da kommer det veldig lite og det gjør pokker så vondt! dette går utover humøret mitt, og nattesøvnen. jeg klarer ikke å slappe av når jeg har det slik. Blir liggende våken mange timer om natten før jeg endelig klarer å sovne. jeg blir så gretten og sur når jeg har det slik. Det plager meg noe enormt.

Det andre er lukten av underlivet mitt. Noen ganger får jeg en grusom lukt, ikke slik som død fisk, eller hva dere kaller det. Dette er noe annet. Minner meg faktisk litt om det sterke krydderet man har i pepperkakedeigen. Husker ikke hva det heter. Noen ganger flasser jeg av på en måte. Det kan se ut som papir som er smuldret opp, men det er det ikke. Og da kommer også denne lukten.Jo mer jeg vasker meg med en klut, jo mer kommer det. Jeg må jo bytte truse og vaske meg flere ganger om dagen. Dette er veldig irriterende. Jeg må liksom spørre typen om han vil ha sex, slik at jeg kan ta meg et bad eller noe først. det er veldig flaut!!

Jeg skjønner ikke hva som er galt. Har prøvd med canesten, både piller og krem. Har prøvd Vivag, men neida, ingenting funker.

Noen som har noen gode råd slik at jeg kan få fred i fra dette? Please, jeg orker det ikke mer....

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette Moen, gynekolog

Hvis du har vært hos legen uten at man har funnet noe, er det ikke lett for meg å vurdere. Spørsmålet med vannlatning kan du legge til dr. Kulseng-Hanssen, les følgende råd:

Mollis råd

Mine råd er som følger :

* Bruk alltid bomullstruser

* Vask undertøy i minst 60 C

* Bruk Asan eller Lactasyd spesialsåpe for underlivet

* Sov uten truse i perioder når du kan ("litt lufting" !)

* Unngå truseinnlegg, og ved mens: bruk Saba bind (eller

tamponger) som er bomull, ikke plastikk-syntetiske Always !

Sistnevnte er grusomme !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martemor

Hei!

Jeg kjenner meg igjen på din forklaring. Jeg er veldig plaget med utflod/ vondt lukt og mange av de andre symptomene.

jeg har akkurat vært hos en lege å fått utskrevet antibiotika og det har ihverfall hjulpet meg før.

Mitt forslag er å gå til en annen lege....

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...