Gå til innhold

Hva heter dette ? NHD

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å få gjort kjekke ting i livet mitt. Er veldig aktiv etter at jeg sluttet i terapi like før jul. Noen tanker om å skade meg finnes, men det går.

Problemet mitt oppstår hver gang jeg ser min tidligere terapeut. Feks når han går tur med hunden. Da raser alt. Jeg mister totalt lysten på å leve, ingen gleder, de jeg er glad i betyr ingenting. Jeg vil kutte meg, altså ingen ting betyr noe. Jeg blir suicidal rett og slett.

Så etter en stund bygger jeg opp mening igjen. Jeg savner terapeuten veldig. Men hva heter dette? Er det noe som heter akutt depresjon eller noe i den dur?

Jeg må vite om diagnosen slik at jeg kan lese om det og finne ut av hva jeg skal gjøre, og hva andre har gjort for å løse problemet. Jeg kan ikke fortsette i terapi. Ellers er jeg åpen for det meste. Jeg forsøker å finne gode løsninger når jeg har det bra, det minsker faren for selvmord når jeg er trist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19534-hva-heter-dette-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...