Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Gjest haizabajza

Anbefalte innlegg

Gjest haizabajza

Jeg er en jente på 18 år, jeg er ca. 159 cm og veier 52 kg. Har vært oppe i 55 kg.

Men fettprosenten min er 35!

Og det er jo enten kraftig eller overvektig?

Herregud hva skal jeg gjøre??

Jeg spiser normalt, kanskje litt usunt men jeg trener. Må jeg leve på salatkur? Herregud det gidder jeg vel ikke:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest haizabajza

hvorfor være opphengt i fettprosenten hvis du føler deg ok med deg selv?? og gidder du ikke leve på salat er vel saken grei vel

tror du jeg er fornøyd med å ha svær risiko for å få kreft, hjerte/kar-sykdommer og sånt ???

:(((((

Mamma holder på å dø av brystkreft nå, det har spedd seg til hjernen så hun har blitt helt senil, og nå kommer jo det samme til å skje med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du jeg er fornøyd med å ha svær risiko for å få kreft, hjerte/kar-sykdommer og sånt ???

Mamma holder på å dø av brystkreft nå, det har spedd seg til hjernen så hun har blitt helt senil, og nå kommer jo det samme til å skje med meg!!

så forferdelig med moren din..): men det betyr jo ikke at du får brystkreft det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du funnet frem til den fettprosenten?

fettporosenmt på 35? Er like "høy" som deg, og samme vekt som deg (ikke akkurat nå da, har spist for mye!)

Men hva skal fettprosenten være på da? Når jeg er 52 kg sier folk til meg at jeg er tynn!

Er tynn i overkroppen, men ikke låra! Kanskje fordi jeg trener hver dag da. Muskler sier folk. men men..synst ikke muskler er fint på jenter *MIN mening*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lei meg for det med moren din!!!:( *tenker på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det er vel ikke så nøye med denne fettprosenten, vel? Hvis du føler deg bra og ikke ser/er overvektig, så er vel ikke fettprosenten så viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...