Gjest haizabajza Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 Jeg er en jente på 18 år, jeg er ca. 159 cm og veier 52 kg. Har vært oppe i 55 kg. Men fettprosenten min er 35! Og det er jo enten kraftig eller overvektig? Herregud hva skal jeg gjøre?? Jeg spiser normalt, kanskje litt usunt men jeg trener. Må jeg leve på salatkur? Herregud det gidder jeg vel ikke:(( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 Hvordan har du funnet frem til den fettprosenten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 hvorfor være opphengt i fettprosenten hvis du føler deg ok med deg selv?? og gidder du ikke leve på salat er vel saken grei vel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haizabajza Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 hvorfor være opphengt i fettprosenten hvis du føler deg ok med deg selv?? og gidder du ikke leve på salat er vel saken grei vel tror du jeg er fornøyd med å ha svær risiko for å få kreft, hjerte/kar-sykdommer og sånt ??? (((( Mamma holder på å dø av brystkreft nå, det har spedd seg til hjernen så hun har blitt helt senil, og nå kommer jo det samme til å skje med meg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no Skrevet 16. februar 2001 Del Skrevet 16. februar 2001 tror du jeg er fornøyd med å ha svær risiko for å få kreft, hjerte/kar-sykdommer og sånt ??? (((( Mamma holder på å dø av brystkreft nå, det har spedd seg til hjernen så hun har blitt helt senil, og nå kommer jo det samme til å skje med meg!! så forferdelig med moren din..): men det betyr jo ikke at du får brystkreft det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuLiEs Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Hvordan har du funnet frem til den fettprosenten? fettporosenmt på 35? Er like "høy" som deg, og samme vekt som deg (ikke akkurat nå da, har spist for mye!) Men hva skal fettprosenten være på da? Når jeg er 52 kg sier folk til meg at jeg er tynn! Er tynn i overkroppen, men ikke låra! Kanskje fordi jeg trener hver dag da. Muskler sier folk. men men..synst ikke muskler er fint på jenter *MIN mening* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woopiw Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 tror du jeg er fornøyd med å ha svær risiko for å få kreft, hjerte/kar-sykdommer og sånt ??? (((( Mamma holder på å dø av brystkreft nå, det har spedd seg til hjernen så hun har blitt helt senil, og nå kommer jo det samme til å skje med meg!! Veldig lei meg for det med moren din!!! *tenker på deg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Hei, det er vel ikke så nøye med denne fettprosenten, vel? Hvis du føler deg bra og ikke ser/er overvektig, så er vel ikke fettprosenten så viktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.