Gjest Pdr Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 Jeg svelget en del sølvpapir. jeg fikk veldig vondt i magen. så jeg ble litt bekjymret. fint om dere svarer så fort som mulig. takk. ps: er det farlig å spise dopapir? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piajeanette Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 er du litt syk kanskje............??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pdr Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 er du litt syk kanskje............??? Ja jeg føler meg utrolig dårlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 Ja jeg føler meg utrolig dårlig What goes in goes out. Du må ikke bekymre deg over alt mulig. Det er fordi du bekymrer deg at du får vondt. Det er nok ikke farlig å spise dopapir, men hvis du ikke vil så trenger du ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woopiw Skrevet 17. februar 2001 Del Skrevet 17. februar 2001 Jeg tror nokk løsningen på problemet er og finne seg en hobby.......(!), Det hjelper nokk mot spise-dopapir-syken som har rammet deg! LYKKE TIL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Hei Pdr Still dette spørsmålet på allmennmedisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.