Gå til innhold

Fet?

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei Doktor Online

Jeg er gutt, 1.80 høy og veier 85 kg. Anser du dette som overvektig?

Svar mottas med takk, også fra andre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke an å svare på et slikt spørsmål uten at man kan se deg! Skyldes kiloene dine fett eller muskler?

Men rent umiddelbart høres det absolutt ikke overvektig ut - du har f.eks. en BMI på 26,2, noe som i utgangspunktet er absolutt godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Countrygirl

Sorry, jeg var sikker på at du var jente, (anonymous) for jeg har lest et inlegg om at du ville være utro mot mannen din???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Sorry, jeg var sikker på at du var jente, (anonymous) for jeg har lest et inlegg om at du ville være utro mot mannen din???????????

(Anonymous) er ikke et personlig nick, men det som kommer istedet for nicket, hvis en sletter nick-linja når en skriver innlegget! (Pæs, førr ei setning!)

Mao kan alle få dette "nicket" som signatur. Bare prøv. Fyren over her, han er nok helt sikkert en gutt!:-)

Med hilsen ho Borealis, for anledninga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei

Det er litt vanskelig å svare på dette spørsmålet fordi kroppssammensetningen varierer fra person til person. Dersom du er muskuløs er du ikke overvektig. Vekten din er litt i overkant av ønskelig for en lite muskuløs person. Dersom du er ”slapp i fisken” bør du unngå å legge på deg mer (og bli fet), og slik unngår du å få et vektproblem som kan være uheldig for helsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...