Gå til innhold

Treningsprogram for ei jente på 16 år :)

Gjest Motivert jente

Anbefalte innlegg

Gjest Motivert jente

Heisann! er ei allminnelig tynn jente på 16 som har lyst til og komme i bedre form. Nå på vinteren er det kanskje ikke så mye å drive på med annet enn å gå på ski da.

Problemet mitt er at jeg nesten alltid er trøtt og orker liksom ikke begynne på situps engang. Noe mat/drikke som gir meg energi??

Har tilgang til treningsstudio en gang i uka, og gym på mandag. Jeg ønsker meg sprettrompe og flat mage.

Det er litt vanskelig og forklare men på siden av magen/ryggen min ser det ut som det ikkje er noe ting. Bare ribbbein og en liten valk nederst. Bør jeg ta skrå situps for og få litt kraftigere beinbygning akkurat der. Ønsker meg ikke akkurat sixpack men litt antydning til magemuskler lixom.

Men det jeg mest vil er å komme i bedre form, er så mye trøtt og slapp og blir lett sur om dagen.

Så kan noen gi meg tips til hvordan og når jeg bør trene? Og hva jeg eventuelt bør spise for og komme i humør? Kanskje noen kunne sette opp et treningsprogram.?

Hilsen en "trøtt" men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du får kikke rundt på nettet etter et treningsprogram. Begynn lett og øk gradvis etterhvert som formen kommer. Du burde få rikelig energi ved å spise og drikke godt. Det er også da treninga gir effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...