Gjest Hvor finner jeg slike? Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg studerer og trenger å vite om det finnes psykologiske tester på nettet. Da sikter jeg til slike tester som konkluderer med verbal-IQ,utførings-IQ og visuospatial tenkning IQ -Raven. Kansje akkurat du kan hjelpe meg å finne det jeg søker?det ville vært TOPP! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Si meg, er du psykologi-student? I såfall får du slike på studiet. Selv om jeg hadde visst om internettsider hadde jeg ikke fortalt det. Nokså slitsomt hvis potensielle pasienter vet alt om slike tester.. 0 Siter
Gjest Hvor finner jeg slike? Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Si meg, er du psykologi-student? I såfall får du slike på studiet. Selv om jeg hadde visst om internettsider hadde jeg ikke fortalt det. Nokså slitsomt hvis potensielle pasienter vet alt om slike tester.. Jupp,det er jeg:) Jeg har fått utlevert både bøker og tester,men ønsker mere stoff om emnet. Hørte det skulle ligge tester et sted på nettet, men tror disse er på engelsk.Får søke litt selv. Ha en finfin dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.