Gjest meg Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 jeg er da 170 og veier fra 53-56 kg (varierer, særlig når jeg har "uken")........ Hva er BIM? Hva er da min BIM? Er jeg overvektig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KabbaHabba Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Du er normal!! Hadde du veid 80 kg, hadde du vært kraftig!! Hvordan går det an å ikke se hvordan du ser ut da? Noe feil i hodet på deg?!? *bare lurer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Drit i BMI, du er forresten klart undervektig etter den standarden, for opplysningens skyld....og kanskje du trenger briller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepusi Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Body Mass Index (BMI) er en internasjonal vektindeks som gir anbefaling for hvilken vekt man bør ha... din vekt ligger mellom 18.3 og 19.4, og en BMI på mindre enn 20 er definert som undervekt. Hvis du i så tilfelle ser på deg selv som kraftig tror jeg du bør tenke over ditt forhold til kropp og vekt. Vær forsiktig så du ikke utvikler et sykt bilde av deg selv... du er flott nok som du er, og gå for all del ikke mer ned i vekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukker2 Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 hei du! jeg blir litt letter irritert når jeg leser innlegg som ditt! om du mener at du er kraftig, skulle det hvert artig å fått grie på hva jeg er da!!!!!! kanskje noen her ute kan komme med en kommentar?????????? jeg er bare 1.66 lav. men veier 58kg. jeg er vel smellfeit jeg da?????? innrømmer at jeg ikke er helt fornøyd, har noen cm for mye rundt mage, rompe, lår!! men slanke meg og plages av det? NEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!! ikke f............................ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 hei du! jeg blir litt letter irritert når jeg leser innlegg som ditt! om du mener at du er kraftig, skulle det hvert artig å fått grie på hva jeg er da!!!!!! kanskje noen her ute kan komme med en kommentar?????????? jeg er bare 1.66 lav. men veier 58kg. jeg er vel smellfeit jeg da?????? innrømmer at jeg ikke er helt fornøyd, har noen cm for mye rundt mage, rompe, lår!! men slanke meg og plages av det? NEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!! ikke f............................ Ikke rop. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Du er normal!! Hadde du veid 80 kg, hadde du vært kraftig!! Hvordan går det an å ikke se hvordan du ser ut da? Noe feil i hodet på deg?!? *bare lurer* tror ikke det er noe feil i hodet på meg.. men jeg VET jo at jeg ikke er FEIT! men, det er bare det at jag er basatt av slikt slanke styr! og da blir man lett opphengt i slikt!.. men..jeg ser ikke på meg selv som slank og undervektig. og det er jo det jeg vil. Ellers, så er det nok på tide å begynne med sit ups eller noe andre effektive øvelse (NOEN FORSLAG?) for å stramme opp magan litt!- da kommer nok selvtillitten tilbake med "musklene" (er veldig opptatt av mage). Hvordan bli smalere over hoftene? der vet jeg at det er overføldig fett! finnest det i hele tatt noen øvelser for å fjerne de såkalte "ridebukse lårene" ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 tror ikke det er noe feil i hodet på meg.. men jeg VET jo at jeg ikke er FEIT! men, det er bare det at jag er basatt av slikt slanke styr! og da blir man lett opphengt i slikt!.. men..jeg ser ikke på meg selv som slank og undervektig. og det er jo det jeg vil. Ellers, så er det nok på tide å begynne med sit ups eller noe andre effektive øvelse (NOEN FORSLAG?) for å stramme opp magan litt!- da kommer nok selvtillitten tilbake med "musklene" (er veldig opptatt av mage). Hvordan bli smalere over hoftene? der vet jeg at det er overføldig fett! finnest det i hele tatt noen øvelser for å fjerne de såkalte "ridebukse lårene" ? oi, jeg må rette opp en liten feil: hehe... jeg vil ikke se på meg selv som undervektig. det jeg skreiv var slank og unervektig, men menta bare at jeg vil se på meg selv som slank! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukker2 Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Ikke rop. hei du!! jeg roper og jeg roper!! men jeg har da ikke bedt DEG om ett svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukker2 Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 oi, jeg må rette opp en liten feil: hehe... jeg vil ikke se på meg selv som undervektig. det jeg skreiv var slank og unervektig, men menta bare at jeg vil se på meg selv som slank! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukker2 Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Ikke rop. nå igjen!!! er det noe som plager? har du vondt noe sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukker2 Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 hei du!! jeg roper og jeg roper!! men jeg har da ikke bedt DEG om ett svar!!! Unnskyld! Jeg lover å aldri mere bruke masse storbokstaver og unødige utropstegn. Beklager at jeg svarte frekt, og unnskyld igjen. Skal aldri mere skje. Jeg er visst ganske dårlig når det gjelder nettikette, og folkeskikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Unnskyld! Jeg lover å aldri mere bruke masse storbokstaver og unødige utropstegn. Beklager at jeg svarte frekt, og unnskyld igjen. Skal aldri mere skje. Jeg er visst ganske dårlig når det gjelder nettikette, og folkeskikk. Du er tilgitt! Bra at du innser dine feil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Hei BMI = kroppsmasseindeks. Dette er et svært mye brukt mål for å betegne kroppsvekt i forhold til helse og risiko for å utvikle sykdom. Din BMI er i nedre grense av normalområdet. Du bør altså ikke veie mindre enn du gjør nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.