Gå til innhold

Greier ikke helt å se om jeg er kraftig eller normal! jeg er...

Gjest meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KabbaHabba

Du er normal!!

Hadde du veid 80 kg, hadde du vært kraftig!!

Hvordan går det an å ikke se hvordan du ser ut da? Noe feil i hodet på deg?!?

*bare lurer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillepusi

Body Mass Index (BMI) er en internasjonal vektindeks som gir anbefaling for hvilken vekt man bør ha... din vekt ligger mellom 18.3 og 19.4, og en BMI på mindre enn 20 er definert som undervekt. Hvis du i så tilfelle ser på deg selv som kraftig tror jeg du bør tenke over ditt forhold til kropp og vekt. Vær forsiktig så du ikke utvikler et sykt bilde av deg selv... du er flott nok som du er, og gå for all del ikke mer ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukker2

hei du!

jeg blir litt letter irritert når jeg leser innlegg som ditt!

om du mener at du er kraftig, skulle det hvert artig å fått grie på hva jeg er da!!!!!!

kanskje noen her ute kan komme med en kommentar??????????

jeg er bare 1.66 lav. men veier 58kg. jeg er vel smellfeit jeg da??????

innrømmer at jeg ikke er helt fornøyd, har noen cm for mye rundt mage, rompe, lår!! men slanke meg og plages av det? NEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!

ikke f............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

hei du!

jeg blir litt letter irritert når jeg leser innlegg som ditt!

om du mener at du er kraftig, skulle det hvert artig å fått grie på hva jeg er da!!!!!!

kanskje noen her ute kan komme med en kommentar??????????

jeg er bare 1.66 lav. men veier 58kg. jeg er vel smellfeit jeg da??????

innrømmer at jeg ikke er helt fornøyd, har noen cm for mye rundt mage, rompe, lår!! men slanke meg og plages av det? NEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!

ikke f............................

Ikke rop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er normal!!

Hadde du veid 80 kg, hadde du vært kraftig!!

Hvordan går det an å ikke se hvordan du ser ut da? Noe feil i hodet på deg?!?

*bare lurer*

tror ikke det er noe feil i hodet på meg.. men jeg VET jo at jeg ikke er FEIT! men, det er bare det at jag er basatt av slikt slanke styr! og da blir man lett opphengt i slikt!.. men..jeg ser ikke på meg selv som slank og undervektig. og det er jo det jeg vil.

Ellers, så er det nok på tide å begynne med sit ups eller noe andre effektive øvelse (NOEN FORSLAG?) for å stramme opp magan litt!- da kommer nok selvtillitten tilbake med "musklene" (er veldig opptatt av mage).

Hvordan bli smalere over hoftene? der vet jeg at det er overføldig fett! finnest det i hele tatt noen øvelser for å fjerne de såkalte "ridebukse lårene" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er noe feil i hodet på meg.. men jeg VET jo at jeg ikke er FEIT! men, det er bare det at jag er basatt av slikt slanke styr! og da blir man lett opphengt i slikt!.. men..jeg ser ikke på meg selv som slank og undervektig. og det er jo det jeg vil.

Ellers, så er det nok på tide å begynne med sit ups eller noe andre effektive øvelse (NOEN FORSLAG?) for å stramme opp magan litt!- da kommer nok selvtillitten tilbake med "musklene" (er veldig opptatt av mage).

Hvordan bli smalere over hoftene? der vet jeg at det er overføldig fett! finnest det i hele tatt noen øvelser for å fjerne de såkalte "ridebukse lårene" ?

oi, jeg må rette opp en liten feil: hehe... jeg vil ikke se på meg selv som undervektig. det jeg skreiv var slank og unervektig, men menta bare at jeg vil se på meg selv som slank!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukker2

oi, jeg må rette opp en liten feil: hehe... jeg vil ikke se på meg selv som undervektig. det jeg skreiv var slank og unervektig, men menta bare at jeg vil se på meg selv som slank!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukker2

hei du!!

jeg roper og jeg roper!!

men jeg har da ikke bedt DEG om ett svar!!!

Unnskyld! Jeg lover å aldri mere bruke masse storbokstaver og unødige utropstegn. Beklager at jeg svarte frekt, og unnskyld igjen.

Skal aldri mere skje. Jeg er visst ganske dårlig når det gjelder nettikette, og folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Unnskyld! Jeg lover å aldri mere bruke masse storbokstaver og unødige utropstegn. Beklager at jeg svarte frekt, og unnskyld igjen.

Skal aldri mere skje. Jeg er visst ganske dårlig når det gjelder nettikette, og folkeskikk.

Du er tilgitt! Bra at du innser dine feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei

BMI = kroppsmasseindeks. Dette er et svært mye brukt mål for å betegne kroppsvekt i forhold til helse og risiko for å utvikle sykdom. Din BMI er i nedre grense av normalområdet. Du bør altså ikke veie mindre enn du gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...