theresemarie Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Hei. Har vært plaget med en strekk i venstre ankel i 4 uker nå (på innsiden av foten,like under knokkelen), og fikk for 5 dager siden kortison i foten. Dagen etterpå klarte jeg selvfølgelig å få ny strekk i samme fot da det var så glatt at jeg skled. Lurer på om den første sprøyta nå ikke virker, og om jeg må ta ny kortison sprøyte? Har fortsatt hevelse, og er litt blå. Det er også ømt når jeg trykker på hevelsen. Er det noen bivirkninger ved bruk av kortison? Hilsen Therese 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 theresemarie. Den nye skaden påvirkes neppe av den kortison-sprøyten du fikk for den forrige skaden. Kortison demper ned en betennelsesreaksjon som kan komme i etterkant av en skade. Den svekker nok vevet rundt i tillegg. Jeg ville klart ha avventet med en ny med å se om skaden leger seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.