Gå til innhold

Hvor mye koster en sølvgaffel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi bort middags bestikk i gave, men vet ikke ca hvor mye det koster, og hvor mange jeg skal gi. Tror merket heter valdres.

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe med pris, men anbefaler en telefon til en gullsmedforretning;.)

Skrevet

Du kan laste ned en prisliste på www.panoramagruppen.no .

Stor spisegaffel 822 kr.

Liten spisegaffel 621 kr.

Det var jammen dyrt :-)

Skrevet

Spørs om du skal ha liten eller stor men det ligger på rundt 800kr for stor.

Jeg har jobbet på MesterGull og der kan du bare gå innom så gir de deg prislister med bilde til hver artikkel.

Skrevet

Tror de fleste små gafler (de fleste samler på de små) koster i overkant av 600,-

Skrevet

Jeg hadde en hybelvertinne som kjøpte en kniv eller gaffel for hver husleige hun vikk fra meg (50 kr pr måned, tidlig 70-tall). Så steg sølvet så mye at hun doblet husleigen... Da hadde jeg akkurat funnet meg en liten leilighet, så jeg flyttet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...