Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg hørt og sett mye av Frp´s Siw Jensen i denne valgkampen. Det får meg til å undre på hvilken type hun var tidligere når hun vokste opp,på skolen osv. Var hun snill,hjelpsom, inkluderte alle,forsvarte mobbeofre(mobbet ikke selv?), ikke-bitch osv? Noen som vet, eller har kjent henne før? Mye rart man skal lure på(.....) 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Det stod i Norsk Ukeblad - forrige eller denne uka -så løp og kjøp! hehe 0 Siter
Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Det stod i Norsk Ukeblad - forrige eller denne uka -så løp og kjøp! hehe Jo, men jeg tenkte mer på å få et svar fra andre om hvordan de opplevde henne, ikke hennes egne ord om seg selv(tipper det er malt med rosa farve*s*) Orker ikke kjøpe bladet, men kan du komme med litt referat til meg kansje?et sammendrag av essensen? Var det hun selv som omtalte seg, eller var det hennes venner?(tipper det ikke var hennes uvenner, om hun hadde noen....) 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jo, men jeg tenkte mer på å få et svar fra andre om hvordan de opplevde henne, ikke hennes egne ord om seg selv(tipper det er malt med rosa farve*s*) Orker ikke kjøpe bladet, men kan du komme med litt referat til meg kansje?et sammendrag av essensen? Var det hun selv som omtalte seg, eller var det hennes venner?(tipper det ikke var hennes uvenner, om hun hadde noen....) Har ikke giddet å lest det jeg 0 Siter
Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Har ikke giddet å lest det jeg Andre? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jo, men jeg tenkte mer på å få et svar fra andre om hvordan de opplevde henne, ikke hennes egne ord om seg selv(tipper det er malt med rosa farve*s*) Orker ikke kjøpe bladet, men kan du komme med litt referat til meg kansje?et sammendrag av essensen? Var det hun selv som omtalte seg, eller var det hennes venner?(tipper det ikke var hennes uvenner, om hun hadde noen....) Og hvordan skulle vi vite det, egentlig? Med mindre noen her kjenner henne, og da regner jeg med de holder kjeft 0 Siter
Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Og hvordan skulle vi vite det, egentlig? Med mindre noen her kjenner henne, og da regner jeg med de holder kjeft Ja, tenkte om det kansje var noen som kjente litt sporadisk til henne en gang, som var innom her og kunne si noe om saken. Hvorfor skulle de holde kjeft? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Ja, tenkte om det kansje var noen som kjente litt sporadisk til henne en gang, som var innom her og kunne si noe om saken. Hvorfor skulle de holde kjeft? Fordi folk sjelden farer med sladder her inne. 0 Siter
Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Fordi folk sjelden farer med sladder her inne. Hehe, var det en spøk? Det er lov å omtale kjendiser da, ikke dermed sagt at omtalen bør være negativ. Jeg ville joh bare høre om hvor snill og omtenksom Siw var i oppveksten, hun virker som et varmt medmenneske (plystre og kikke i taket)! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Hehe, var det en spøk? Det er lov å omtale kjendiser da, ikke dermed sagt at omtalen bør være negativ. Jeg ville joh bare høre om hvor snill og omtenksom Siw var i oppveksten, hun virker som et varmt medmenneske (plystre og kikke i taket)! Knis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Fordi folk sjelden farer med sladder her inne. Nei, hva tar du oss for?! Slader - vi? Her inne? Måtte gud forby. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg pleier ikke å være den som retter på andre men jeg klarer ikke la være - det er Siv, med V. Og nei vet ikke hvordan hun var som barn - da var ikke jeg født em gang! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg pleier ikke å være den som retter på andre men jeg klarer ikke la være - det er Siv, med V. Og nei vet ikke hvordan hun var som barn - da var ikke jeg født em gang! Også retter jeg litt på meg selv: em = en 0 Siter
Gjest Snill pike eller? Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg pleier ikke å være den som retter på andre men jeg klarer ikke la være - det er Siv, med V. Og nei vet ikke hvordan hun var som barn - da var ikke jeg født em gang! Oi, du har nok glemt et komma også! Huff da! Siw/Siv kan skrives på begge måter har jeg sett. Jeg har lest Siw/Siv Jensen skrevet med både både enkel og dobbel v(selv om det brukes mest enkel v). 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Fet var vel nevnt en del i TV-programmet "Den store kalassefesten", men jeg har glemt alle detaljene. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Fordi folk sjelden farer med sladder her inne. Det skriver jeg ikke under på. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 I den grad jeg i det hele tatt skulle bry meg om hvordan de ulike politikerene var som barn, så er det kanskje mer interessant hvordan vår kommende statsminister Jensemann var som barn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.