Gjest Skjønner ikke dette Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 For snart 3 uker siden gikk det fullstendig galt. Pga manglende oppfølgning ble jeg bare verre og verre. Til slutt samlet jeg alle pillene jeg hadde i hus, og blandet det med alkohol. (Anbefales absolutt ikke!!!). Dette endte med at jeg ble psykotisk, hadde sterke hallusinasjoner og hørte stemmer og andre lyder. Jeg aner ikke hva jeg har gjort i den uken jeg var alene etter dette. Jeg ble tvangsinnlagt på lukket psyk avd på sykehus. Det ble tatt blodprøver av meg, og det ble funnet spor av englestøv. Jeg kan ikke skjønne at det kunne stemme, for jeg er ganske sikker på at jeg ikke har tatt dop. Jeg hadde vært hjemme alene hele tiden, og jeg har tatt avstand fra slike stoffer hele livet. Legen hadde ingen svar på hvorfor, eller hva som kunne ha skjedd. Jeg tror selv at det kan ha kommet av det jeg fikk i meg, kombinasjonen kanskje. Men det var slettes ikke dop jeg tok... Hva kan det ha vært da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198611-nhd-de-fant-englest%C3%B8v-i-blodet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.