Gå til innhold

Rivotril, hvordan skal de virke?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har fått foreskrevet Rivotril 0,5mg av legen for å lettere få sove om kvelden. Nå er jeg usikker på om det er grunnen, men synes at når jeg har tatt det for å få sove så føler jeg meg tung i kroppen og noen ganger gretten når jeg står opp. Selv om jeg har ligget lenge så føles det noen ganger ikke som om jeg har sovet noe bra alikevel. Er dette vanlige bivirkninger, eller det er kansje slik de skal virke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198713-rivotril-hvordan-skal-de-virke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei syns det er rart at du har fått Rivotril som sovemedisin. Men det er ikke sovemedisin. Det er jo greit man blir veldig trøtt av dem men egentlig er det en Epelepsi medisin som dem også bruker å gi til dem som sliter med angst. Du kan sammeligne dem litt med vival. Hilsen ei som bruker Rivotril mot angst.

Jeg bruker også rivotril en sjelden gang for å få sove. I tillegg til å virke søvdyssende er rivotril også stemningsstabiliserende.

På meg har ikke rivotril noen angstdempende effekt. Prøv og ta medisinen litt tidligere på kvelden, så slipper du kanskje den groggy hangover-følelsen dagen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...