Naprapat Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Hei... Lurer på om noen av de lærde kan fortelle hva slags effekt chrom og zink- tilskudd har.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Chrom skal senke insulin nivået(dempe søtlysten) og øke følsomheten på insulinreseptorene. Har prøvd uten å merke noe forskjell. Zink sies det skal øke testo produksjonen som en av oppgavene. Om det funker vet jeg ikke. Har ikke testet enda pga evig tom lommebok. Har du prøvd SDD, eller noen andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapat Skrevet 19. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2001 Chrom skal senke insulin nivået(dempe søtlysten) og øke følsomheten på insulinreseptorene. Har prøvd uten å merke noe forskjell. Zink sies det skal øke testo produksjonen som en av oppgavene. Om det funker vet jeg ikke. Har ikke testet enda pga evig tom lommebok. Har du prøvd SDD, eller noen andre? Nix, men har kjørt HCA med ganske bra resultat. (Inneholder chrom). Sammen med den evige vinneren i all deffing: Omega 3... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Chrom skal senke insulin nivået(dempe søtlysten) og øke følsomheten på insulinreseptorene. Har prøvd uten å merke noe forskjell. Zink sies det skal øke testo produksjonen som en av oppgavene. Om det funker vet jeg ikke. Har ikke testet enda pga evig tom lommebok. Har du prøvd SDD, eller noen andre? Ja jeg har brukt sink i perioder. Jeg vet at det skal høyne testosteronnivået, samt hjelpe til med å unngå kviser, men det å merke om testosteronnivået er høyere enn normalt pga dette tilskuddet er jo trossalt ikke mulig... Det er jo bare små forskjeller det er snakk om, og selv om testosteronnivået ville blitt 5 doblet som følge av sink bruk (og det gjør det selvsagt ikke..) så ville man ikke merket stort. Kviser har jeg aldri vært noe særlig plaget med så jeg aner ikke om det funker mot dem heller... Nå kjøper jeg forrersten ikke sink mer! Eneste tilskuddene jeg bruker nå, med unntak av proteiner, er diverse vitaminer, samt nattlysolje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapat Skrevet 19. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2001 Jeg lurte egentlig på om erneringsspesialisten kunne fortelle om hva som skjer på mikronivå. (Jeg vet effekten, men lurer på hvordan zink evt kan øke testo nivået med raksjonskjede eller liknende...) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Nix, men har kjørt HCA med ganske bra resultat. (Inneholder chrom). Sammen med den evige vinneren i all deffing: Omega 3... Ganske bra? ..Hadde du samme kosthold og aerob trening som før du begynte, og hvor mye gikk du ned i fett sånn ca? Litt intr. hvis du sier det funker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Ja jeg har brukt sink i perioder. Jeg vet at det skal høyne testosteronnivået, samt hjelpe til med å unngå kviser, men det å merke om testosteronnivået er høyere enn normalt pga dette tilskuddet er jo trossalt ikke mulig... Det er jo bare små forskjeller det er snakk om, og selv om testosteronnivået ville blitt 5 doblet som følge av sink bruk (og det gjør det selvsagt ikke..) så ville man ikke merket stort. Kviser har jeg aldri vært noe særlig plaget med så jeg aner ikke om det funker mot dem heller... Nå kjøper jeg forrersten ikke sink mer! Eneste tilskuddene jeg bruker nå, med unntak av proteiner, er diverse vitaminer, samt nattlysolje. Nei spørs om jeg i det hele tatt gidder å teste det ut noen gang da. Tror multivitaminene jeg tar inneholdet rundt 10mg, som jeg tror er grei nok dagsdose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapat Skrevet 19. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2001 Ganske bra? ..Hadde du samme kosthold og aerob trening som før du begynte, og hvor mye gikk du ned i fett sånn ca? Litt intr. hvis du sier det funker.. Jeg kjørte dette i samband med en deffe periode, men jeg supplemerte med mange andre tilskudd (CLA, ripped fuel, Omega- 3 etc.) og la om fra seks økter med ren styrketrening i uken, til tre dager med styrketrening og tre dager med aerob fettforbrennende trening. (Over to timers økter med 150 - 160 i puls) I tillegg forandret jeg kaloriinntaket også Et sinnsykt blodslit, men jeg har aldri hatt så bra resultat. Men ettersom jeg la om hele syklusen er det jo umulig å si om HCA gjør susen eller ikke... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Jeg kjørte dette i samband med en deffe periode, men jeg supplemerte med mange andre tilskudd (CLA, ripped fuel, Omega- 3 etc.) og la om fra seks økter med ren styrketrening i uken, til tre dager med styrketrening og tre dager med aerob fettforbrennende trening. (Over to timers økter med 150 - 160 i puls) I tillegg forandret jeg kaloriinntaket også Et sinnsykt blodslit, men jeg har aldri hatt så bra resultat. Men ettersom jeg la om hele syklusen er det jo umulig å si om HCA gjør susen eller ikke... :-) hehe, var det jeg var redd for ja, at hele opplegget ditt ble forandret da du startet med deffen. Og jeg vil tro HCA hadde heller lite med det å gjøre. Har ikke prøvd selv, men hørt andre som har prøvd. Og det skal visstnok være bare et av di 1000 vidunderproduktene på markedet som aldri har gjort hva di lover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. februar 2001 Del Skrevet 19. februar 2001 Jeg kjørte dette i samband med en deffe periode, men jeg supplemerte med mange andre tilskudd (CLA, ripped fuel, Omega- 3 etc.) og la om fra seks økter med ren styrketrening i uken, til tre dager med styrketrening og tre dager med aerob fettforbrennende trening. (Over to timers økter med 150 - 160 i puls) I tillegg forandret jeg kaloriinntaket også Et sinnsykt blodslit, men jeg har aldri hatt så bra resultat. Men ettersom jeg la om hele syklusen er det jo umulig å si om HCA gjør susen eller ikke... :-) Jeg tror nok heller jeg ville satsa pengene mine på at det var ripped fuelen og Omega-3 syrene som gjorde så du fikk bra resultater. Jeg har aldri prøvd HCA jeg heller, men i deffesammenheng har jeg ikke tro på noen av de produktene som selges over disk her ilandet, med unntak av nettopp fettsyrer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naprapat Skrevet 19. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2001 hehe, var det jeg var redd for ja, at hele opplegget ditt ble forandret da du startet med deffen. Og jeg vil tro HCA hadde heller lite med det å gjøre. Har ikke prøvd selv, men hørt andre som har prøvd. Og det skal visstnok være bare et av di 1000 vidunderproduktene på markedet som aldri har gjort hva di lover. He he... sant som det er sagt. Men det er nesten som å finne den rette kvinnen... Vilket kosttilskudd er perfekt til meg og mine behov... Om jeg kunne velge ville jeg valgt Anna Kornikova eller Prinsesse Madeleine av Sverige som min kvinne, men det er vel usansynlig... Om jeg skulle tilfredsstille mine myologiske hypertroferende behov skulle det kanskje bli anadrol, men det er vel like usansynlig for min del som Anna K eller Kornikova... He he... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Naprapat. Chrom er viktig i metabolismen (forbrenningen) av karbohydrater. Et allsidig kosthold og normal tarmfunksjon sikrer et tilfredstillende chrom nivå i kroppen. Uhyre skjelden at det er nødvendig med ekstra tilskudd, evt. Chrom-picolat. Når det gjelder Zink er det også svært skjelden at dette mangler, men det kan skje. Viktig for en normal muskelfunksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.