Gjest nebby Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei. Jeg er i en slik situasjon at jeg pga overgrep fra jeg var liten har så mye smerte innvendig. Dette er bearbeidet, tror jeg hver dag, helt frem til det blir mye snakk om det i media o.l. steder. Så er det sånn at det kan gå dagevis uten at jeg spiser, jeg orker bare ikke, men det er mest for å vise at jeg kan. Mine overgriperepleide alltid å syntes damer med fett er topp, jeg husker at farfar ville at jeg skulle legge på meg da jeg var yngre fordi det hørte til når det gjaldt sex, han mente at feite damer bød på mer. Og jeg var da 5 1/2 - 16 år. Så¨derfor er jeg så glad hver gang jeg klarer å seire med å ikke spise g bli tynnere. Men så skjer det ting i livet mitt, og jeg spiser. Og spiser. Nå er jeg 179 høy og veide i går 90 kg. Min mann syntes ikke vekta gjør noe, men i g\gjen får jeg da tankene på at han er som dem. Så vet jeg at hvis jeg ikke spiser bort indre smerten min så vil jeg drive med selvskading, og det er jo ikke populært. Jeg beklager at jeg skriver dette, men er det noen som har noen gode ideer til mat som ikke er fetene? Og som har andre synspunkter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198801-mat-kontar-selvskading/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 skjønner at dette er fryktelig vondt for deg å bli minnet om din overgriper når det gjelder dette.Men mannen din er IKKE din overgriper. jeg blir så sint når jeg leser om hva du har opplevd. Det skulle ikke vært lov å forgripe seg på deg på den måten!!. Det er horribelt. Du har null skyld i dette her Men til hva du spør om. Skjønner at matproblemet kan være et problem. og at å glippe taket i den ene eller andre veien kan bli veldig vanskelig. forsøk å spise vanlig sunn mat, grovt brød, vanlig pålegg. Kanskje ikke så mye mat som gjør det veldig sulten igjen slik som boller og loff. Fisk og ren kjøtt kan også være bra. kanskje kutte ned på smør og oljer men heller ta tilskudd av det? Prøv å finne en balanse i kostholdet slik at du spiser mye forskjellig men uten at du nekter deg selv å spise ting. Usunne ting som feks sjokolade og mye sukkerog fett kan du feks spise litt sjeldnere. Håper det går bedre med deg etterhvert:) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198801-mat-kontar-selvskading/#findComment-1408959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusur! Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei. Jeg vet hva du snakker om for har brukt akuratt de samme metodene selv. Jeg vet ikke om jeg har så mange råd å gi deg, for det er noe som jeg har brukt flere år på å slutte med. Får vont av å høre at du går igjennom ting som jeg har gjort og vet hvor vondt det er. Ikke la noen ødelegge deg på den måten for det fortjener du ikke!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198801-mat-kontar-selvskading/#findComment-1413719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.