Gå til innhold

FU :kyss,klapp & klem...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av tråd om hvorvidt man kan nusse småbarn..tenkte jeg vi trengte en generell nusse & kysse FU..:-)

Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?

Hva med laange klemmer?

Lar du foreldrene dine susse deg?

Lar du andres barn susse deg?

Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?

Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?

Kysser du på første date?

Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?

Og at dere kysser ofte?

Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?

Skal din tunge på besøk eller besøkes?

Hva slags kyss toleres IKKE?

Og hvilke er de kuleste?

Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?

Har man policy mot kyssing av røykere?

Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?

:-)

- - ---

Mine svar vil bli, nei, helst ikke overdreven sussing fra tilfeldige bekjente,og særlig ikke på munnen..Ingen fan av lange meningsløse klemmer heller..Og min mor får susse meg på kinnet hvis hin vil,men ikke når hun setter lebestiftmerker..Og jeg vil ha meg frabedt at andres barn susser meg.

Jeg smootcher gjerne på nyttårsaften, og sånn i prinsippet med hvemsomhelst, men det blir det ikke noe av for det, for jeg sørger jo for å stå strategisk i nærheten av den som smootches bør..;-)

Jeg susser stort sett ikke venner, verken gutter eller jenter,men jeg har klint med veninner,av flere årsaker, for ekspiriment, for å jage vekk slitsomme menn,og for å finne ut om de er gode til å kysse..

Jeg kysser villig på første date, og jeg synes det vesentlig at han er en flink og hyppig kysser..Og jeg kunne ha vraket en fyr for ikke å være det..:-o

Drøvelkyss, og begge hans lepper over mine toleres IKKE, og de impulsive kyssene er ofte de beste..Jeg vilikke at noen jeg kysser skal lukte kaviar eller egg,men røykere har jeg ikke noe i mot.

Det beste kysset jeg har fått i år var av ny daten og ever vet jeg ikke..Det er så maange å velge i..;-)

Dere da?

Få høre nå!

:-)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

"Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?"

Nei, jeg hadde ikke likt det noe særlig - er ikke vant til det.

"Hva med laange klemmer?"

Hvis noen var død, ja.

"Lar du foreldrene dine susse deg?"

Nei!!

"Lar du andres barn susse deg?"

Nei

"Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?"

Ja. Hvem som helst? Nei, kanskje ikke _hvem_ som helst.

"Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?"

Nei, det har aldri falt meg inn.

"Kysser du på første date?"

Ja.

"Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?"

Litt, men ikke avgjørende.

"Og at dere kysser ofte?"

Ja, litt.

"Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?"

Nei, ikke det alene.

"Skal din tunge på besøk eller besøkes?"

Gjerne litt av hvert.

"Hva slags kyss toleres IKKE?"

Vet ikke.

"Og hvilke er de kuleste?"

Vet ikke.

"Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?"

Har ikke tenkt på det. Løk, kanskje.

"Har man policy mot kyssing av røykere?"

Nei, det går greit.

"Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?"

Et kyss fra den jeg er stormende forelsket i, som jeg fikk sist tirsdag *drømme*

Skrevet

Jeg er veldig imot denne klemme og kyssekulturen blandt venner, huff. Får nærmest panikk når jeg møter folk jeg kanskje ikke har sett på ei stund, og de ikke bare henger seg om halsen på meg, men kysser meg på kinnet i tillegg, aah.

Jeg får også totalnoia når folk jeg kjenner med barn sier "nå må du gi mAd en klem/suss før vi drar", huff.. jeg liker å holde andres snørrete unger på god avstand ;)

Foreldrene mine slutta å susse på meg da jeg var lita, heldigvis, nå ville det bare vært rart. Men det vanker alltid en klem når jeg kommer hjem.

Nyttårsaften er jeg gjerne så full at jeg smoocher med hvemsomhelst, så jada (i år blir det kjedelig dog *barn i magen*)

Jeg har klint venner (eh, ÈN) av samme kjønn. Fordi det falt seg naturlig der og da. Det var forøvrig en (flere:P) fin opplevelse.

Har gjort verre ting enn kyssing på første date.

JA! Hadde sambo vært av typen som kommer mot meg med åpen kjeft og sikla nærmest rennende (som en jeg var sammen med da jeg var yngre *grøss*), så tror jeg strengt tatt ikke det hadde blitt oss. Nei.. det hadde nok ikke det. Nå er han heldigvis veldig flink og vi kysser opptil flere ganger om dagen, haha ;)

Tungen både besøker og besøkes.

Jeg tolerer IKKE kyss av typen hvor det nærmes føles som om jeg får en ansiktsvask. Sikkel skal holdes på et minimum, ugh.

De kuleste er.. hm.. de helt uventa. Når man sitter i sofaen og ser på tv og plutselig blir trukket bakover og får *DET* kysset. Da blir jeg mo i knærne ;)

Jeg kan igrunn kysse uansett hva som har blitt inntatt av mat, men no klinings blir det IKKE før alle matrester er på god vei ned spiserøret. Jeg HATER hvitløksånde, og jeg vil ikke kysse en røyker.

Det hyggeligste kysset var selvfølgelig det første med min samboer :)

Skrevet

Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?

Nei, hadde nok reagert da. Det har aldri skjedd. Fikk helt fnatt i fjortissperioden da vennegjengen klemte ALLE hver eneste gang vi møttes og hver eneste gang vi dro.

Hva med laange klemmer?

Bare etter en krangel eller som trøst.

Mange år siden det har skjedd, gitt.

Om et barn susser meg så nekter jeg de ikke det.

Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?

Jeg var hjemme med mutter og fatter hver nyttårsaften helt til jeg fikk min nåværende kjæreste, så etter det har jeg kysset han hver gang.

Susser du venner av samme kjønn?

Nei!

Og har du klint med noen av samme og hvorfor?

Joa, det har hendt, men fylla har skylda... og litt oppmerksomhetssyke fjortisstendenser. ;)

Jeg har aldri vært på date.

Ja!

Og at dere kysser ofte?

Nja... vet ikke.

Ja hvis det hadde vært svært ille. Har vært borti et noen som har vært ekstremt kvalme og noen midt på treet, og jeg kunne nok sagt i fra om hva jeg ikke likte. Samboeren min har vært verdens beste kysser helt fra vår første klinings for åtte år siden.

Vi møtes på midten og bytter litt på.

Tunga langt nedi halsen eller over hele kinnet og haka.

Og hvilke er de kuleste?

De kuleste? Hmm... har jeg aldri tenkt over.

Er nok verst når han ikke har spist på nesten et døgn og har dårlig ånde helt fra langt nedi magan. Da hjelper ikke tannpuss engang.

Han slutta å røyke et år etter meg, og det gikk bra det. Syns ikke det var så ille faktisk.

Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?

De kyssene som er helt elektriske og gjør at sommerfuglene begynner å fly i magen, selv om vi nå har vært sammen i 7 år.

Skrevet

Nå er kyssing og klemming veldig kulturavhengig, og siden jeg har venner og familie i forskjellige kulturer så kommer det veldig anpå.

Jeg klemmmer venner mere enn gjerne, og synes det er godt å få en god klem av en venn/venninne ved spesielle anledninger.

Foreldrene mine kysser jeg på kinnet og tar rundt dem når jeg ser dem så altfor sjeldent. Barna mine (de er store) gir jeg ofte små og store klemmer og når vi skal ut å reise så får de kyss på kinnet. Små barn i familien ser jeg så sjeldent at det blir ikke aktuelt å susse og kysse, og mine venner har store barn.

Mannlige venner fra muslimske kulturer hender at jeg klapper på skulderen og omvendt, men vi klemmer ikke hverandre. Kvinnene klemmer jeg og kysser på begge kinn.

Jeg kysser gjerne på første date hvis jeg har lyst til det, men liker ikke å kysse røykere.

Skrevet

-det er jeg ikke vant med, nei.

Hva med laange klemmer?

-nei, det er dillete.

-nei.

-helst bare på kinnet.

-joda, det kan vel skje det ;)

-nei det har jeg ikke gjort

-hvis jeg har følt for det, ja.

-god kyssing er viktig

Og at dere kysser ofte?

-ikke sånn dilledulledallesussing, men jeg liker kyssing. Dog heller heftige litt sjeldnere kyss, enn ofte susse-kyss.

-kommer vel an på fyren ellers, men kyssing er jo litt viktig da

-jatakk, begge deler

-dårlig ånde-kyss

Og hvilke er de kuleste?

-de som bringer meg ut av fatning, hehe

-sennep

-nei ikke egentlig. men best uten røyk da

- ingen kommentar ;)

Skrevet

-Jeg tolererer det vel, men jeg er overhodet ikke noe fan av sånn hilse-sussing.

Hva med laange klemmer?

-En lang klem til/fra en god venn er godt :-)

-Nei

-Nå er jeg ikke så ofte i situasjoner der barn susser meg, men hvis noen av mine nevøer eller nieser susser meg på kinnet så hindrer jeg dem ikke.

-Nyttårsaften kan man susse nesten hvem som helst, ja :-p

-Har noen faste kline-venninner i fylla, ja. Hvorfor? Jeg vet ikke - det bare blir sånn? :-p

-Hvis jeg har lyst.

-Definitivt.

Og at dere kysser ofte?

-Kyssing (i alle former) er undervurdert!

-Det tror jeg at jeg har gjort.

-Alt til sin tid :-)

-Tunga-langt-ned-i-halsen-kyss er klaustrofobiske. Liker heller ikke våte sugekopper rundt munnen min. (Det var forøvrig daten som ble dumpet...)

Og hvilke er de kuleste?

-De som passer perfekt akkurat når de kommer.

-Egg og kaviar...

-Nå har jeg ikke-røykende samboer så det er ikke et problem jeg støter på så ofte.

-Jeg har ikke ett favorittkyss, tror jeg. Får mange deilige, gode kyss hver dag :-)

(Snute-nuss fra pusene mine er også høyt verdsatt, forresten...)

Skrevet

Kysser ikke andre enn mannen min.

Ikke på kinnet en gang. Sånn er det bare.

Alle andre, ekslusiv røykere, kan få en klem.

Skrevet

Ok, nå skal jeg være seriøs!

"Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?"

Ja, tenker ikke engang over det. Selv om det er på munnen. Enkelte jeg kjenner har det med å hilse med å kysse på munnen.

Tenker ikke noe mer over det enn en klem.

"Hva med laange klemmer?"

Lange klemmer er kos (men det kommer litt an på hva du mener med "en lang klem"), og betyr ofte at man er glade for å se hverandre, i motsetning til den tradisjonelle klemmen som ikke betyr noe.

"Lar du foreldrene dine susse deg?"

Nei. Kan aldri huske at de nusset spesielt iherdig.

"Lar du andres barn susse deg?"

Tenker ikke noe over det hvis ei lita jente jeg kjenner kommer bort og susser meg på kinnet.

Men grensen går ved klining.

"Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?"

Jeg løper ikke rundt og kysser folk på nyttårsaften. Det er stort sett gode klemmer. Men som sagt: Noen kysser meg et godt nytt år, og det tenker jeg ikke mer over enn klemmen.

"Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?"

Nei, jeg har ikke som vane å kysse noen (andre enn spesielle jenter), men jeg har klint med gutter ved et par anledninger. Fyllegreier. Husker vi var på en fest hvor det nesten bare var ukjente folk, fulle og morsommere enn de fleste (som alltid når man virkelig lar det renne på vorspielet, og vi hadde en periode hvor det rant veldig godt), og vi fikk en jævla god idè om å sjokkere de andre, jeg og en kompis. Vel... vi sjokkerte vel de vi kjenner mer enn de vi ikke kjente. :)

"Kysser du på første date?"

Kommer naturligvis an på daten, men jeg har absolutt intet imot å kline på den første daten hvis den ikke har vært helt grusom.

"Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?"

Ja. Hun forrige jeg var sammen med kysset ufattelig dårlig. Har ikke opplevd maken noensinne.

Men det varte heller ikke lenge. Bush-kvinne var hun også. Det var et helvete. Huff, jeg klarer ikke å skrive om dette. Jeg får innovertiss og potensproblmer.

Faen, jeg er skadet for livet. :(

"Og at dere kysser ofte?"

Ja, jeg liker å kysse. Dessuten er jeg jævla dyktig på området. En av de bedre. Det har til og med lesbiske venninner som jeg tidligere fylleklina med sagt.

Jeg er til og med en dyktigere kliner enn alle jenter!

"Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?"

Ja, det tror jeg. Men min erfaring er at dårlige kyssere også er latterlige i senga, så man leser mye i et kyss. Eller... jeg leser mye i et kyss. :)

"Skal din tunge på besøk eller besøkes?"

Kjører en Ole Brumm der.

"Hva slags kyss toleres IKKE?"

Enkelte har en tunge på amfetamin. Tempoet blir helt komisk, og man forstår kjapt at denne munnen ikke kan brukes til stort.

"Og hvilke er de kuleste?"

De kyssene hvor man umiddelbart føler at vi er helt på bølgelengde, tempo og alt går av seg selv, som om vi leser hverandre og har kysset regelmessig i årevis.

"Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?"

Dårlig ånde er generelt kjipt. Hva den kommer av varierer vel.

Men jeg er generelt skeptisk til folk som spiser blodpudding.

"Har man policy mot kyssing av røykere?"

Nei.

"Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?".

2005 har vært et dårlig kysseår. Noen har det naturligvis blitt, men ingen for boka.

Det har vært en del gode kyssere, så jeg klarer ikke å rangere dem, ei heller komme på hvem den dyktigste er.

Skrevet

Tolererer du sussing fra bekjente?

Jeg hyler ikke å løper av gårde, men jeg synes egentlig en klem holder

Hva med laange klemmer?

De er bare for samboer og bikkja

Kan heller ikke se det for meg..

De pleier bare å gi en god klem

Hva med nyttårsaften smootchen?

Nok med samboeren

Ja, i russetiden for å få rosa fjær

nei

ja, det er viktig!

Og at dere kysser ofte?

Ja, det er viktig!

absolutt!

begge deler, men liker bedre myke lepper enn tunge

slappe, eller overdrevent ivrige tungekyss

Og hvilke er de kuleste?

gode myke, lange eller korte

Masse alkohol hvis jeg er edru.

Ellers er jeg ikke så nøye..

Har aldri prøvd i edru tilstand, men høres ikke fristende ut.

Husker ikke ett spesielt.

Skrevet

-->men jeg har klint med veninner,av flere årsaker, for ekspiriment, for å jage vekk slitsomme menn,og for å finne ut om de er gode til å kysse..

Så lang kom jeg, og nå greier jeg ikke å tenke på noe annet.

Skrevet

'Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?'

Har aldri forekommet. Jeg hadde rygget.

'Hva med laange klemmer?'

Passe lange.

'Lar du foreldrene dine susse deg?'

Fri og bevare meg...

'Lar du andres barn susse deg?'

Har ikke noe klart bilde av andres barn som susser, men om det skjer, er det selvsagt ikke noe problem.

'Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?'

Da jeg var tretten, så.

'Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?'

Nei, herregud. Nei - hvorfor skulle jeg det, helt uinteressant.

'Kysser du på første date?'

Ja, klart.

'Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?'

Ja!

'Og at dere kysser ofte?'

Ja!

'Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?'

Kjæresten... nei, hadde selvsagt ikke vraket. Riktig så grunn er jeg ikke.

'Skal din tunge på besøk eller besøkes?'

Gjensidig fordeling av arbeidsoppgaver.

'Hva slags kyss toleres IKKE?'

Forsøk på kyss fra andre enn kjæresten.

'Og hvilke er de kuleste?'

Kule kyss... hva er det?

'Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?'

Fylleånde og røykånde.

'Har man policy mot kyssing av røykere?'

Heldigvis er det vage, åregamle problemstillinger.

'Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?'

Datterens suss og kjærestens intense, varme kyss.

Skrevet

"Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?" Ja, et tørrkyss på kinnet er helt greit, det kan jeg godt gjøre selv også, men ikke på munnen nei.

"Hva med laange klemmer?" Ja, hvis det er noen jeg er ekstra glad i eller ikke har sett på veldig lenge.

"Lar du foreldrene dine susse deg?" Tørrkyss på kinnet ja.

"Lar du andres barn susse deg?" Ja, småttiser nusser bare koselig! :o)

"Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?" Har ingen tradisjon for å feire på nyttårsaften, men de gangene jeg har vært sammen med andre har det være stooore klemmer! :o) Koselig det.

"Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?" Nusser sjeldent andre kvinner, selv på kinnet. Har munn-nusset et par ganger i småfylla på gymnaset. :o)

"Kysser du på første date?" *Tenker* Faktisk gjorde jeg ikke det før jeg traff han som ble kjæresten min. Og da bare et famlende kyss sånn halvveis på munnen i det han dro hjem. Koselig minne egentlig. :o)

"Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?" Nei.

"Og at dere kysser ofte?" Ja.

"Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?" Nei.

"Skal din tunge på besøk eller besøkes?" Besøkes.

"Hva slags kyss toleres IKKE?" Å få ei tunge kjørt inn i munnen og at den bare er der, helt i ro. Det er verken sexy, opphissende eller godt.

"Og hvilke er de kuleste?" Ertende, kilende, bestemte - varierte kyss vil jeg si. :o)

"Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?" Ostepops!!!

"Har man policy mot kyssing av røykere?" JA! *Brekninger*

"Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?" Oj... Jeg har sikkert fått mange koselige og hyggelige kyss og klarer ikke å plukke ut et bestemt. Men jeg antar det jeg får om 8 dager og 15,5 timer vil komme høyt på lista! ;o)

Skrevet

"Tolererer du sussing fra bekjente? Sånn i hilse/hadet sammenheng? Hva hvis de er på munnen?" Ja, et tørrkyss på kinnet er helt greit, det kan jeg godt gjøre selv også, men ikke på munnen nei.

"Hva med laange klemmer?" Ja, hvis det er noen jeg er ekstra glad i eller ikke har sett på veldig lenge.

"Lar du foreldrene dine susse deg?" Tørrkyss på kinnet ja.

"Lar du andres barn susse deg?" Ja, småttiser nusser bare koselig! :o)

"Hva med nyttårsaften smootchen? Feiger du ut eller smootcher du villig kl midnatt? I tilfelle ja,med hvem somhelst?" Har ingen tradisjon for å feire på nyttårsaften, men de gangene jeg har vært sammen med andre har det være stooore klemmer! :o) Koselig det.

"Susser du venner av samme kjønn? Og har du klint med noen av samme og hvorfor?" Nusser sjeldent andre kvinner, selv på kinnet. Har munn-nusset et par ganger i småfylla på gymnaset. :o)

"Kysser du på første date?" *Tenker* Faktisk gjorde jeg ikke det før jeg traff han som ble kjæresten min. Og da bare et famlende kyss sånn halvveis på munnen i det han dro hjem. Koselig minne egentlig. :o)

"Er det viktig at daten/kjæresten er en flink/pasjonert kysser?" Nei.

"Og at dere kysser ofte?" Ja.

"Hvis ja,kunne du vraket daten for å mangle kyssekvaliteter?" Nei.

"Skal din tunge på besøk eller besøkes?" Besøkes.

"Hva slags kyss toleres IKKE?" Å få ei tunge kjørt inn i munnen og at den bare er der, helt i ro. Det er verken sexy, opphissende eller godt.

"Og hvilke er de kuleste?" Ertende, kilende, bestemte - varierte kyss vil jeg si. :o)

"Hva er det fy å ha spist/drukket om noen skal kysse med deg?" Ostepops!!!

"Har man policy mot kyssing av røykere?" JA! *Brekninger*

"Hva er det hyggeligste nusset/kysset du har fått siste år..For ikke å snakke om ever?" Oj... Jeg har sikkert fått mange koselige og hyggelige kyss og klarer ikke å plukke ut et bestemt. Men jeg antar det jeg får om 8 dager og 15,5 timer vil komme høyt på lista! ;o)

"Å få ei tunge kjørt inn i munnen og at den bare er der, helt i ro. Det er verken sexy, opphissende eller godt"

Helt enig. Det er bare irriterende. Da er fyren en som ikke vet hva han skal gjøre, og det er turnoff. Big time!

Skrevet

-Er ikke vandt til sussing fra bekjente,så helst ikke..

Hva med laange klemmer?

-kommer helt an på situasjonen....ikke vandt til slike klemmer heller,så nei...

not anymore...men for 10-15 år siden drev jeg og smaket dem på munnen hele tiden.

vet ikke...nei..

har pleid å hatt type på nyttårsaften,men blir spennende å se i år, når jeg sikkert ikke har det...:)

njaaa.nei...har usst/klint med besteveninna i beruset tilstand..det skjedde bare..hun påstår at jeg "angriper" henne...*lol*...

aldri vært på en skikkelig date, vet ikke....hvis jeg kjenner personen og virkelig liker ham så hvorfor ikke...

ja...er jo det...

Og at dere kysser ofte?

nja...kan bli for mye også..mine kjærester har alltid villet nusse mer enn meg...kommer jo an på hvor god han er da =)

nei...eller,hvis jeg var usikker på følelsene for ham og han virkelig var håpløs, men ikke ellers...det bedrer seg jo ofte etterhvert...

hmm...både og??!!

"smatte" kyss som lager altfor mye lyd..opplevde det når jeg kysset en kjæreste for første gang, men ble jo vandt til det da..kyss der tunga er helt stiv eller helt umotivert og slapp...altfor lange, krevende, siklende kyss...

Og hvilke er de kuleste?

"suge på-bite litt i leppene" kysset...fant på det med en kjæreste en gang, og ble avhengig av å "suge" slik på leppene hans..*nam* :-)

hvitløk+røyk...

?

det siste året må være ett som jeg fikk i en taxi i russetiden..det var digg:)

ever..må da jeg og eksen satt på en øy, med sol og sjø, vi nærmet oss sakte hverandre, og jeg huskker DEN deilige kriblinga og frysningene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...