Gjest ei skikkelig hurpe Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 begynte på p-piller for 14 dager siden pga smerter ved eggløsning og smerk PMS Men nå har jeg blitt ei skikklig hurpe som er sur på alt og alle. aner ikke hvor mange jeg har vært irritert på eller kjeftet på siste uke. Jeg vil jo ikke være slik. Vil dette gå over med tiden eller er det noe jeg må leve med hvis jeg skal fortsette å gå på p-piller? merket jeg går på er microgynon.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 En av de første filmene jeg fikk i samlinga var Gudfaren-boksen. Den er et must. Av rundt 300 filmer er det godt under 10 stykker jeg angrer på at jegk kjøpte, og svært mange av dem er et "must". 0 Siter
amber sun Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 En av de første filmene jeg fikk i samlinga var Gudfaren-boksen. Den er et must. Av rundt 300 filmer er det godt under 10 stykker jeg angrer på at jegk kjøpte, og svært mange av dem er et "must". hehehe og hva har Gudfaren med humørsvingninger og p-piller å gjøre? ;-p *erte* 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Vel...for noen (som meg) så går de aldri over. De anbefaler å vente i 3 mnd før du bytter. 0 Siter
Gjest ei skikkelig hurpe Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 En av de første filmene jeg fikk i samlinga var Gudfaren-boksen. Den er et must. Av rundt 300 filmer er det godt under 10 stykker jeg angrer på at jegk kjøpte, og svært mange av dem er et "must". hjelper det å se på film mot plager som er relatert til p-piller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 hehehe og hva har Gudfaren med humørsvingninger og p-piller å gjøre? ;-p *erte* Hehe, jeg har åpenbart bommet litt på innlegget. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 hehehe og hva har Gudfaren med humørsvingninger og p-piller å gjøre? ;-p *erte* Hehe, jeg har åpenbart bommet litt på innlegget. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For meg gikk ikke humørsvingningene over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.