petter smart Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jævla bra innlegg, som jeg skulle sagt det selv. En som er siktet i sedelighetssaker, burde få laaaaaaaang sikringstid/ passes godt på over laaang tid, slik at man er sikker på at de ikke gjør det igjen. I tillegg burde de gå i laaaaaaaangvarig terapi for det de har gjort. Jeg synes de burde tvinges til terapi jeg! Hvorfor kaste bort tid og ressurser på å gi dem terapi, det blir aldri folk av dem likevel. Bur dem inne til de dør. Det er andre som har mer bruk for terapi. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 *S* Det tror jeg og, men det betyr at de faktisk KAN bli sittende resten av livet? Eller? I teorien betyr det så. 0 Siter
Nikki Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Rgelene om forvaring er forholdsvis ferske i norsk lov. Det er riktig at det til nå er lite brukt i sedelighetssaker. Men trenden er heldigvis positiv. Det er bare et par uker siden en sedelighetsforbryter ble dømt til forvaning av Frostating. Det var vel rettere sagt Trondheim tingrett...? 0 Siter
sheba Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kjempebra innlegg:-) lurer litt på hvordan det norske rettsystemet fungere og hvem det burde forsvare ganske ofte når jeg leser domsavsigelser, da spesiellt mot barn og unge.. Vi er altfor snille her hjemme!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.