Gå til innhold

er jeg syk nok ?

Anbefalte innlegg

hei.

lurer egentlig bare på om jeg er syk nok til å legge meg inn på ett eller annet rekrasjonshjem el. lignende?har sliti med angst og dep.siden jeg var 15-16 år,er nå 21 år,har gått hos spykolog,men det var ikke til noe hjelp i det hele tatt,heller tvert om,føler at det var mer som å snakke rundt hele problemet...kom aldri fram til noen løsning.så der sluttet jeg for ca2 år siden...etter det har jeg gått med angst,bortsett fra de sisste 8 mnd da jeg har tatt zoloft,men jeg vet og føler at hvis jeg slutter med de er det på det samme igjen...da tør jeg ikke gå på jobb,ikke i butikken "ikke ditt og ikke datt"hva slags hjelp kan man få på et slikt hjem og hvor lenge må man evt.være der?håper på svar fra flere hold.

linda 21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19897-er-jeg-syk-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det ville være svært uvanlig om en la inn en ungdom med angst og depresjon på et rekreasjonshjem.

En slik innleggelse ville ikke ha noen positiv effekt ut over den tiden en var innlagt.

Derimot synes jeg du skal vurdere en innleggese i en psykiatrisk avdeling for behandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19897-er-jeg-syk-nok/#findComment-87433
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...