Gå til innhold

Practical jokes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag til en practical joke som jeg kan ta på en kollega av meg. Han er ca 30 år og vi jobber på kontor. Har noen forslag til hvordan jeg kan ta hevn på en finurlig måte?

Skrevet

Du kan få personalsjefen el. hos dere til å sende han en mail om at alle hans mailer er siste mnd. scannet og endel ting som ikke er jobbrelatert er oppdaget - om han kan komme og forklare nærmere kl o8oo -dagen etter?

hehe

Skrevet

Practical jokes er ondt. Gi mannen en klem og ei flaske god rød istedet.

Skrevet

Ta av alle tastene på tastaturet hans, og sett dem på i riktig rekkefølge.

Stifte sammen mange nok papp-kopper til å fylle hele pulten hans, fyll dem med vann til de nesten renner over - umulig å tømme uten å søle :)

Ha vann i stolen hans dersom dere har mørke stoler.

Fjern innmaten i alle pennene (og trykkblyantene).

Trekk ut ledningen til pc'en, telefonen, skjermen, etc - bare litt så han ikke ser det, men nok til at de ikke får strøm.

Knyt sammen ledningen mellom telefonen og røret til en eneste stor ball.

Fjern musekulen.

Klistre mørk tape over leseren dersom det er optisk mus.

Gjem musen, tastaturet, etc.

Ha det moro :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...