Sybe Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg trenger forslag til en practical joke som jeg kan ta på en kollega av meg. Han er ca 30 år og vi jobber på kontor. Har noen forslag til hvordan jeg kan ta hevn på en finurlig måte? 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Du kan få personalsjefen el. hos dere til å sende han en mail om at alle hans mailer er siste mnd. scannet og endel ting som ikke er jobbrelatert er oppdaget - om han kan komme og forklare nærmere kl o8oo -dagen etter? hehe 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Practical jokes er ondt. Gi mannen en klem og ei flaske god rød istedet. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ta av alle tastene på tastaturet hans, og sett dem på i riktig rekkefølge. Stifte sammen mange nok papp-kopper til å fylle hele pulten hans, fyll dem med vann til de nesten renner over - umulig å tømme uten å søle Ha vann i stolen hans dersom dere har mørke stoler. Fjern innmaten i alle pennene (og trykkblyantene). Trekk ut ledningen til pc'en, telefonen, skjermen, etc - bare litt så han ikke ser det, men nok til at de ikke får strøm. Knyt sammen ledningen mellom telefonen og røret til en eneste stor ball. Fjern musekulen. Klistre mørk tape over leseren dersom det er optisk mus. Gjem musen, tastaturet, etc. Ha det moro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.