Gå til innhold

Sorte eller brune støvletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt et par i høst og de er mørkebrune. Men skjønner ikke hvorfor jeg stadig kjøper så mange støvletter, går stortsett alltid i joggesko. Så de blir mest stående på utstilling i gangen

Skrevet

Jeg kjøpte svarte....med ekstra høye hæler....Føler meg sååå feminin....men klarer bare å bruke dem 6-7 minutter om gangen....Kaller dem for cafe-støvlettene mine...Går fra cafe til cafe....:-) Best å sitte i for å si det slik...

Skrevet

Fine de også men mine er adskillig enklere. De går til ca 10 cm under knærne og er lys gyllen brun.

Var og så i skobutikker igår, og var innom Bianco.

Fant de støvlettene du snakket om, til 1200 kr. Enkle, lyse brune, høye...de var dritlekre! Virkelig! Jeg er ganske sikker på at det var de du mente, men jeg fant dem ikke på nettsiden.

Hadde lyst å kjøpe dem, men de var for dyre. Så jeg turde ikke prøve dem på en gang, i frykt for at jeg skulle like dem så godt at jeg kjøpte dem likevel, hehe.

Men hvis jeg vinner noe penger en dag, så skal jeg kjøpe dem *s*

Skrevet

Fine de også men mine er adskillig enklere. De går til ca 10 cm under knærne og er lys gyllen brun.

Jeg tror også jeg vet hvilket par du mener og de er helt rå. Men så trange over vrista at jeg ikke fikk dem på meg :(

Skrevet

Det kommer HELT an på type støvletter, hva jeg ville kjøpt.

Skrevet

Skjønner dilemmaet ditt.

Jeg endte opp med brune, men jeg har "desverre" Bianco i nabobygget på jobben, og vet at jeg snart ender opp med et par rådyre svarte også...

Sånn er livet ;)

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg tror vi har samme støvletter, men mine er hvite med *skittengrå* "flekker" i skinnet :-)

Skrevet

Jeg tror også jeg vet hvilket par du mener og de er helt rå. Men så trange over vrista at jeg ikke fikk dem på meg :(

Husk at det er fullt mulig å blokke ut skinnstøvletter da :-)

Skrevet

Var og så i skobutikker igår, og var innom Bianco.

Fant de støvlettene du snakket om, til 1200 kr. Enkle, lyse brune, høye...de var dritlekre! Virkelig! Jeg er ganske sikker på at det var de du mente, men jeg fant dem ikke på nettsiden.

Hadde lyst å kjøpe dem, men de var for dyre. Så jeg turde ikke prøve dem på en gang, i frykt for at jeg skulle like dem så godt at jeg kjøpte dem likevel, hehe.

Men hvis jeg vinner noe penger en dag, så skal jeg kjøpe dem *s*

Huff ja 1200 er litt i meste laget, men når de var akkurat slik jeg ville ha de måtte jeg bare slå til. Klarte ikke å styre meg :-) Det bare blir slik av og til. Bare MÅ ha dem, bare Må ha dem!!!

Sjøldisiplin kom til meg og du skal hvile finne.

Skrevet

Husk at det er fullt mulig å blokke ut skinnstøvletter da :-)

Over vrista og rundt ankelen også? Jeg tør ikke kjøpe dem uten at jeg vet jeg får dem på meg.

Men jeg er helt dårlig etter de støvlettene altså.

Skrevet

Over vrista og rundt ankelen også? Jeg tør ikke kjøpe dem uten at jeg vet jeg får dem på meg.

Men jeg er helt dårlig etter de støvlettene altså.

ja jeg tror faktisk det skal gå an ja. Hør med dem i butikken :-)

Har hatt dem på meg i hele dag på jobb nå. Er litt sliten i bena, men det går overraskende bra!

Skrevet

ja jeg tror faktisk det skal gå an ja. Hør med dem i butikken :-)

Har hatt dem på meg i hele dag på jobb nå. Er litt sliten i bena, men det går overraskende bra!

Da skal jeg stikke dit å spørre i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...