amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei, du tenker på den blå som er i twistposen? Nero er en platesjokolade og lakrisen inni er ikke myk, men ikke "knekkehard" heller. Jeg liker nesten ingen av twistene, så deter ikke den. Den lakrisen som er inni NERO er litt geleaktig. Derfor den er så god. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 den er litt gummi...sånn at sjkoladen sprekker og faller av om man bøyer på den.. Jaaa...*fikk kjempelyst på NERO* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ikke skriv om sånne ting engang. Akkurat nå kan det være det samme hva slags sjokolade det er bare jeg kunne vrekt i meg ( Men man har da viljestyrke ikke sant? Men Nero er god, lenge siden jeg har spist den. Kanskje jeg skulle sende en melding til mannen min å be han kjøpe når han kommer hjem fra trening ) 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Dumt å gå på DOL når man er godtesjuk skjønner jeg.. Har hatt lyst på sjokolade ihele dag (er syk og.. buhu..) lov å synes litt synd på seg selv! hehe.. Ungene er i seng og muligheten for sjokolade er liiiten! Jaja.. imorra! Det værste er at jeg var å handla idag, kjøpte en sjokolade og glemte den på handlebåndet!! Jeg får ta en titt i godisrestene til ungene:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nei, sjokkis og lakris bør ikke blandes. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Åååå nå fristet du meg,Nero er en av de beste sjokoladene og den finnes ikke å få kjøpt overalt heller så det blir litt ekstra stas når jeg har fått kjøpt meg en Nero! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Fedon Nero???? Den heter vel bare nero? Eller har Fedon også en sjokolade som heter nero? 0 Siter
flisa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Fedon Nero???? Fedon anbefaler både lakris og mørk sjokolade - så det så! ...men jeg kjøpte ikke, -jeg har ingen penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.