Gå til innhold

Egoistisk sutreinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten skulle etter planen mønstre av på søndag og komme hjem på mandag, jeg har avtalt med pappan til ungene at han har ungene på tirsdag og jeg har fått skreket meg til avspasering på jobben på onsdag (mot reglene til og med på grunn av vikarbehov!). Og så kommer den helvetes orkanen Rita og forpurrer det hele!

Nå flakker de rundt i Karibien og setter sannsynligvis kursen mot en helt annen havn ettersom den havnen de opprinnelig skulle til på søndag nok er jevnet med jorden da... Og flyet hjem på søndag kan han nok bare se langt etter. Og hvem vet om han er så heldig å få plass på en flight fra der ender til slutt?!

*Sutre sutre* Man skulle ikke tro at 2-3 dager fra eller til spiller noen rolle når det dreier seg om et tidsrom på nesten 15 uker, men det gjør det... :o( *Syte, klage*

Faen! Jeg savner ham sånn at jeg har mest lyst til å sette meg ned og grine! Trøst meg litt da!?

Skrevet

*trøste trøste*

Jeg skjønner deg godt jeg! Hadde det vært 15 uker og 3 dager i utgangspunktet hadde du tenkt helt annerledes på det enn når de tre dagene kommer uventet i siste liten!

Skrevet

Nei - tenker heller på de som ikke kan stikke av fra Rita jeg!!! Skjerp deg lillemusa! :-)

Skrevet

Nei - tenker heller på de som ikke kan stikke av fra Rita jeg!!! Skjerp deg lillemusa! :-)

*Vil ikke skjerpe seg*

Selvfølgelig tenker jeg på dem og synes det er grusomt, men hjelper ikke for at det som er mest pyton for meg er at jeg plutselig ikke vet når jeg har min kjære her igjen.

Skrevet

*Vil ikke skjerpe seg*

Selvfølgelig tenker jeg på dem og synes det er grusomt, men hjelper ikke for at det som er mest pyton for meg er at jeg plutselig ikke vet når jeg har min kjære her igjen.

hmmm - ok *trøster bittelitt da*

Skrevet

Det er vanskelig å være uten kjæresten, spesielt når man er så nyforelsket som du er. Man lengter så mye at det gjør vondt.

Og når dagen han kommer hjem endelig nærmer seg og den blir utsatt, da blir det sikkert enda verre.

Men om noen uker, når han har vært hjemme en stund og dere har fått tatt igjen det tapte, da vil disse ekstra dagene være glemt :)

Du får gjøre noe hyggelig for å trøste deg selv den onsdagen. Om du har råd kan du jo gå til frisør, få fikset håret og kanskje kjøpe et nytt antrekk til han kommer? Lag også en god middag til å ha i fryseren, så dere har masse tid til andre ting enn matlaging når du endelig ser han :)

Skrevet

Det er vanskelig å være uten kjæresten, spesielt når man er så nyforelsket som du er. Man lengter så mye at det gjør vondt.

Og når dagen han kommer hjem endelig nærmer seg og den blir utsatt, da blir det sikkert enda verre.

Men om noen uker, når han har vært hjemme en stund og dere har fått tatt igjen det tapte, da vil disse ekstra dagene være glemt :)

Du får gjøre noe hyggelig for å trøste deg selv den onsdagen. Om du har råd kan du jo gå til frisør, få fikset håret og kanskje kjøpe et nytt antrekk til han kommer? Lag også en god middag til å ha i fryseren, så dere har masse tid til andre ting enn matlaging når du endelig ser han :)

Kommer han ikke hjem til onsdag så jobber jeg og avspaserer onsdag uka etter istedet. :o)

Skrevet

Kommer han ikke hjem til onsdag så jobber jeg og avspaserer onsdag uka etter istedet. :o)

Så fint at det er mulig, da har du i hvert fall ikke kastet bort avspaseringen din :)

Skrevet

Så fint at det er mulig, da har du i hvert fall ikke kastet bort avspaseringen din :)

Jeg regner med at det går greit, vet forhåpentligvis iløpet av helgen når han kommer seg hjem.

Skrevet

Stakkars Lillemus!

*trøste, trøste*

Du får utsette avspaseringa, og fokusere - husk, fokus - på at han kommer snart. Og når han kommer, så er _all_ venting glemt.

Prøv om du kan finne på noe morsomt mens du venter (ja, jeg vet det er vanskelig, men prøv!).

Skrevet

Stakkars lille Lillemus! Jeg føler med deg! Vet hvordan det er å savne kjæresten, selv om jeg ser min ganske ofte da!

Får håpe det ikke tar altfor lang tid da!

Skrevet

Huff og huff, skjønner deg godt...

Du får "bosette" deg her på DOL og satse på at tida går fort!!! ;-)

*trøsteklem*

Skrevet

Huff og huff, skjønner deg godt...

Du får "bosette" deg her på DOL og satse på at tida går fort!!! ;-)

*trøsteklem*

Er det mulig å bosette seg her inne mer enn det jeg alt gjør?! ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Huff da, Lillemus :(

Jadda - man venner seg til det etterhvert. Vi har holdt på sånn i 7 år nå. Han kommer aldri hjem på avtalt dato. Alltid 1-3 dager senere; tåke, orkan, rakk ikke flyet, avløseren rakk ikke flyet, innstilte fly, you name it!

Men det er jo sååååååååå koselig når han først dukker opp da *glise*

Skrevet

Huff da, Lillemus :(

Jadda - man venner seg til det etterhvert. Vi har holdt på sånn i 7 år nå. Han kommer aldri hjem på avtalt dato. Alltid 1-3 dager senere; tåke, orkan, rakk ikke flyet, avløseren rakk ikke flyet, innstilte fly, you name it!

Men det er jo sååååååååå koselig når han først dukker opp da *glise*

Men dere er jo ikke borte fra hverandre mer enn 4 uker i slengen jo - 15 uker er lenge skal jeg si deg. *Klage og syte*

Fy søren så navlebeskuende jeg er i kveld! Nå skal jeg trøstespise litt is...

Gjest Flystripa
Skrevet

Men dere er jo ikke borte fra hverandre mer enn 4 uker i slengen jo - 15 uker er lenge skal jeg si deg. *Klage og syte*

Fy søren så navlebeskuende jeg er i kveld! Nå skal jeg trøstespise litt is...

*korrigere* Det var 6-9 uker før, altså... Men "bare" 4 nå ja.

Du må bare innstille hodet på en uke +/-.

Skrevet

Er det mulig å bosette seg her inne mer enn det jeg alt gjør?! ;o)

Hehe, jeg venta meg den. Kanskje ikke fra deg, men fra en eller annen kverulant her ;-)

Skrevet

*korrigere* Det var 6-9 uker før, altså... Men "bare" 4 nå ja.

Du må bare innstille hodet på en uke +/-.

En UKE!? *Slår Flystripa i hodet med noe hardt* Aldri!

Skrevet

Rita er no dritt! (Bortsett fra bilen min som også heter Rita)

Men du har hørt fra ham? Så du vet at han ikke er i fare, han er bare forsinket? Jada, jeg ser jo at det ikke er "bare" for deg nå, men likevel...

Skrevet

Rita er no dritt! (Bortsett fra bilen min som også heter Rita)

Men du har hørt fra ham? Så du vet at han ikke er i fare, han er bare forsinket? Jada, jeg ser jo at det ikke er "bare" for deg nå, men likevel...

Jada, han skriver 2 ganger i døgnet. :o) De befinner seg ikke i orkanen, har hatt litt sjøgang, men er langt unna nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...