Gå til innhold

LOST - nå braker det snart løs igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har sansen for det uforutsigbare i serien! Jeg vet ikke hvor enkelt det er å hoppe midt inn i serien nå, jeg var heldig og så tilfeldigvis første episode og ble øyeblikkelig hekta!

Men på den annen side oppdaget jeg LOST først etter at den hadde gått en stund og det var ingen hindring. Så bare prøv, 4400 går på TV3 kl 20:30 i kveld.

Jeg fikk ikke sett det, og jeg vil helst se fra begynnelsen. Jaja... Jeg kan ikke følge med på alt.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

13

• mrxx

10

• Goliath

7

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk ikke sett det, og jeg vil helst se fra begynnelsen. Jaja... Jeg kan ikke følge med på alt.

Jeg tenkte på deg mens jeg så på 4400 i går. Og jeg tenkte at dette vil ikke en ny seer forstå noe særlig av...

Så jeg vil heller ikke anbefale deg å prøve henge med der nå.

Skrevet

Jeg tenkte på deg mens jeg så på 4400 i går. Og jeg tenkte at dette vil ikke en ny seer forstå noe særlig av...

Så jeg vil heller ikke anbefale deg å prøve henge med der nå.

:) Jeg skal høre med mannen min om han har lastet det ned. Han har nevnt serien (den og Alias), og jeg tror ikke han har sett den på tv. Jeg liker best å få med meg begynnelsen...:)

Skrevet

:) Jeg skal høre med mannen min om han har lastet det ned. Han har nevnt serien (den og Alias), og jeg tror ikke han har sett den på tv. Jeg liker best å få med meg begynnelsen...:)

:) Prøv det!

Skrevet

Har nettopp bestilt meg en nye HD klar TV, og tenker seriøst på å begå en "kriminell" handling.

For Lost episodene går det an å laste ned i HD formatet over internett.

Og så slippe man å vente en uke mellom hver episode....:-)

Skrevet

Pinlig!??!?! Slett ikke. Dermed var høsten reddet :-))))) og så begynner vel "fruene" snart.. hurra!

Gjest lostfanatisk
Skrevet

Herre-min-jesus, er dette noe å se da?

Nei, selvsagt burde alle hatt samme smak i tv-serier som deg... *himler med øya*

Skrevet

Nei, selvsagt burde alle hatt samme smak i tv-serier som deg... *himler med øya*

Hehe...

Skrevet

Har nettopp bestilt meg en nye HD klar TV, og tenker seriøst på å begå en "kriminell" handling.

Får du lastet ned flere episoder fra sesong 2?

Vi laster ned lost fra nettet, men får ikke sett flere episoder enn det som allerede er vist ett eller annet sted i verden.

Dvs at vi har episode 1 i sesong 2 nå, men må vente til neste episode er vist for å få lastet den ned :-(

Skrevet

Får du lastet ned flere episoder fra sesong 2?

Vi laster ned lost fra nettet, men får ikke sett flere episoder enn det som allerede er vist ett eller annet sted i verden.

Dvs at vi har episode 1 i sesong 2 nå, men må vente til neste episode er vist for å få lastet den ned :-(

Jeg har kun kommet så langt at jeg planlegger å gjøre det.

Men så vidt jeg vet (fikk høre av en bekjent som har gjort dette) så er vel mange flere episoder vist i USA, så det burde vel være mulig å få lastet ned fler?

Skrevet

Men så vidt jeg vet (fikk høre av en bekjent som har gjort dette) så er vel mange flere episoder vist i USA, så det burde vel være mulig å få lastet ned fler?

hmm...har bare funnet første episoden av sesong to jeg, og trodde det var så lant de hadde kommet"over there".

Men, til gjengeld gleder jeg meg vilt til å se den nå i helgen :-)

Skrevet

Herre-min-jesus, er dette noe å se da?

Klart det er noe å se på!

Selv om vi doljentene er mest opptatt av Sawyer og Jack, så er det mye dere gutta også kan glede dere over.

Kate er bare så nydelig :)

Skrevet

Første episode gikk i går, så du er god hvis du får tak i flere.

Sesong 1 begynte vi ikke se før nesten mot slutten, så vi henta ned alle episodene som var kommet ut og barrikaderte oss inne ei helg, akk, det var dager ;)

Skrevet

Klart det er noe å se på!

Selv om vi doljentene er mest opptatt av Sawyer og Jack, så er det mye dere gutta også kan glede dere over.

Kate er bare så nydelig :)

Jeg ser svært lite på tv, så det er nok derfor,... og slike serier, hvor det omtrent ikke skjer en dritt i hver epsiode, klarer jeg bare ikke å se på.

Til konas store glede så rydder jeg heller litt i huset enn å se på dette:-)

Skrevet

Ser du på lost også?

Hvor er ballene på mennene blitt av:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...