Gå til innhold

LOST - nå braker det snart løs igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser svært lite på tv, så det er nok derfor,... og slike serier, hvor det omtrent ikke skjer en dritt i hver epsiode, klarer jeg bare ikke å se på.

Til konas store glede så rydder jeg heller litt i huset enn å se på dette:-)

Men i LOST skjer det jo mye i de fleste episodene da!

Men klart det er fint at du rydder huset, bare fortsett med det du...! hihi

Forresten heter det "et rungende ja" og ikke "ett" ;-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

13

• mrxx

10

• Goliath

7

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ser svært lite på tv, så det er nok derfor,... og slike serier, hvor det omtrent ikke skjer en dritt i hver epsiode, klarer jeg bare ikke å se på.

Til konas store glede så rydder jeg heller litt i huset enn å se på dette:-)

Da er det anderledes her. Lost ser vi sammen.

Jeg nyter Sawyer/Jack og min kjære stirrer på Kate, så da har vi det bra begge to.

Nesten like bra som når det går filmer med Sandra Bullock og Hugh Grant...

Skrevet

Men i LOST skjer det jo mye i de fleste episodene da!

Men klart det er fint at du rydder huset, bare fortsett med det du...! hihi

Forresten heter det "et rungende ja" og ikke "ett" ;-)

Du har helt rett i at det heter "et".......beklager:-)

Åå??..hva skjer der da?..hver gang jeg har kikket bort på er det krangling og noen som holder på med noe skjulte greier, og finner spor etter at det har vært noen der før eller noe,....med andre ord akkurat det samme i hver episode:-)

Skrevet

Da er det anderledes her. Lost ser vi sammen.

Jeg nyter Sawyer/Jack og min kjære stirrer på Kate, så da har vi det bra begge to.

Nesten like bra som når det går filmer med Sandra Bullock og Hugh Grant...

Vet ikke hvme Kate er, har aldri registrert henne, husker ikke noen av jentene i denne serien.

Som sagt, det er mer interessant å rydde i huset, hehe.

Men kona ser på da:-)

Skrevet

Vet ikke hvme Kate er, har aldri registrert henne, husker ikke noen av jentene i denne serien.

Som sagt, det er mer interessant å rydde i huset, hehe.

Men kona ser på da:-)

Selv om det ville vært synd for kona di om du nedprioriterte husrydding under Lost, så skal jeg finne et par linker til deg:

http://www.probertencyclopaedia.com/j/Evangeline%20Lilly.jpg

http://www.celebrity-exchange.com/celebs/lost/evangeline-lilly2.jpg

http://www.filmstew.com/Users/PhotoFinish/272/DominicMonaghanEvangelineLilly.jpg

Skrevet

Ser du på lost også?

Hvor er ballene på mennene blitt av:-)

Lost er den eneste serien i tillegg til 24 som jeg har "kastet bort" tid på.

Også jeg synes det er helt greit å av og til å bruke tiden til å bli enkelt underholdt uten at det må ligge noe seriøst eller nyttig bak:-)

Skrevet

Første episode gikk i går, så du er god hvis du får tak i flere.

Sesong 1 begynte vi ikke se før nesten mot slutten, så vi henta ned alle episodene som var kommet ut og barrikaderte oss inne ei helg, akk, det var dager ;)

Mulig at den informasjonen jeg fikk ble oppfattet galt av meg.

For det som var "hovedinnholdet" var i første rekke muligheten av å få tilgang til HD versjonen av Lost - og det er mulig at det var den første serien som han hadde fått lastet ned til nå.

Den er det jo mulig å få kjøpt/leid, men da kun i "vanlig" format og kvalitet.

Eneste mulighet til å få tilgang på HD versjonen er å laste den ned ulovelig - og det er jo idiotisk.

For uansett hvor mye penger du ønsker å bruke på det, så åpner det seg ingen andre muligheter....

Skrevet

Første linkene fikk jeg ikke opp.

Men så ei pen jente i de to andre linkene da, men det får meg ikke til å begynne å se på Lost. Kona mi er penere og flere jenter her på DOL, vil jeg tro, som er penere enn dette:-)

Skrevet

Lost er den eneste serien i tillegg til 24 som jeg har "kastet bort" tid på.

Også jeg synes det er helt greit å av og til å bruke tiden til å bli enkelt underholdt uten at det må ligge noe seriøst eller nyttig bak:-)

Hehe...enig med deg i det siste du skrev..."uten at det må ligge noe seriøst eller nyttig bak:-)"

Skrevet

Første linkene fikk jeg ikke opp.

Men så ei pen jente i de to andre linkene da, men det får meg ikke til å begynne å se på Lost. Kona mi er penere og flere jenter her på DOL, vil jeg tro, som er penere enn dette:-)

:)

"Kona mi er penere og flere jenter her på DOL, vil jeg tro, som er penere enn dette:-)"

Et godt poeng!

Den første linken var av Kate i en minimal bikini...

Skrevet

Første episode gikk i går, så du er god hvis du får tak i flere.

Sesong 1 begynte vi ikke se før nesten mot slutten, så vi henta ned alle episodene som var kommet ut og barrikaderte oss inne ei helg, akk, det var dager ;)

Hvor gikk du inn for å få lastet ned episodene?

Har du noen gode forslag til linker?

Skrevet

:)

"Kona mi er penere og flere jenter her på DOL, vil jeg tro, som er penere enn dette:-)"

Et godt poeng!

Den første linken var av Kate i en minimal bikini...

Første linken?...faen...akkurat den jeg ikke fikk opp:-(

Akkurat, jeg har ett poeng, helt klart:-)....derfor ingen grunn til å se på Lost.

Skrevet

Første linken?...faen...akkurat den jeg ikke fikk opp:-(

Akkurat, jeg har ett poeng, helt klart:-)....derfor ingen grunn til å se på Lost.

*LOL*

Skrevet

Særlig... ;-)

Som jeg vel har nevnt før, greier jeg ikke å fri meg fra de skuldrene. Synd, han er jo litt kjekk ellers.

Du minner meg om en gammel lærerinne jeg hadde på ungdomsskolen, som påpekte hvor hjulbent en av guttene i den ene klassen hennes var. Så synd, for han var jo ellers så kjekk en gutt... ;-)

Skrevet

Du minner meg om en gammel lærerinne jeg hadde på ungdomsskolen, som påpekte hvor hjulbent en av guttene i den ene klassen hennes var. Så synd, for han var jo ellers så kjekk en gutt... ;-)

Dessverre, jeg kan ikke for det, men de skuldrene presser seg fram, eller ned, hver gang han viser seg på skjermen.

Og jeg har ikke engang et snev av skulderfetisj *S*

Skrevet

Er det en DVD eller på kino?

Jeg har nok litt allsidig smak, jeg har like stor sans for begge! Jeg liker dem både snille/trygge (Jack) og uforutsigelige/spennende (Sawyer) :)

Party of five er en serie som gikk for noen år siden. Sentrale skuespillere der var Neve Campbell og Matthew Fox (han som nå spiller legen), samt Jennifer Love Hewitt.

Skrevet

Dessverre, jeg kan ikke for det, men de skuldrene presser seg fram, eller ned, hver gang han viser seg på skjermen.

Og jeg har ikke engang et snev av skulderfetisj *S*

Uansett minner du meg om min gamle sære "frøken" ;-)

Skrevet

Uansett minner du meg om min gamle sære "frøken" ;-)

Det er greit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...