Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Nam...:-) Bare hyggelig! Fint å kunne glede noen 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Party of five er en serie som gikk for noen år siden. Sentrale skuespillere der var Neve Campbell og Matthew Fox (han som nå spiller legen), samt Jennifer Love Hewitt. Takk for info! 0 Siter
Velouria Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hmm... Ingenting her. asemor @ spray.no Ikke aasemor altså... Eller kanskje sprayen er litt trægost i dag. asemor ja, den gikk ut av mailen min igår kveld kl 20.42 står det her... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Pinlig!??!?! Slett ikke. Dermed var høsten reddet :-))))) og så begynner vel "fruene" snart.. hurra! PINING, ikke pinlig 0 Siter
serendipity Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 PINING, ikke pinlig Visst f.... er det pining!!! Og for meg nå... litt pinlig ;-) he he. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Visst f.... er det pining!!! Og for meg nå... litt pinlig ;-) he he. Om det er noen trøst så leste jeg "pinlig" først jeg også 0 Siter
serendipity Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Om det er noen trøst så leste jeg "pinlig" først jeg også Takk og lov ;-) 0 Siter
mAd Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hvor gikk du inn for å få lastet ned episodene? Har du noen gode forslag til linker? Aner ikke, jeg har ikke vært nødt til å finne slikt selv siden jeg ble sammen med sambo, hehe. Jeg tror han finner det på en eller annen (eller flere?) bittorrent-sider, uten at jeg er helt inne i det der, jeg henter stort sett bare ned mp3-er fra DC++ 0 Siter
Gjest relativt smart Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Mulig at den informasjonen jeg fikk ble oppfattet galt av meg. For det som var "hovedinnholdet" var i første rekke muligheten av å få tilgang til HD versjonen av Lost - og det er mulig at det var den første serien som han hadde fått lastet ned til nå. Den er det jo mulig å få kjøpt/leid, men da kun i "vanlig" format og kvalitet. Eneste mulighet til å få tilgang på HD versjonen er å laste den ned ulovelig - og det er jo idiotisk. For uansett hvor mye penger du ønsker å bruke på det, så åpner det seg ingen andre muligheter.... Vel, jeg er heller idiotisk (i følge deg) og har lastet ned 1. og eneste sendte episode hittil av sesong 2 i hdtv kvalitet. Så får du heller bare sitte der og vente til de sender de "lovlige" episodene på tv om etpar måneder. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Vel, jeg er heller idiotisk (i følge deg) og har lastet ned 1. og eneste sendte episode hittil av sesong 2 i hdtv kvalitet. Så får du heller bare sitte der og vente til de sender de "lovlige" episodene på tv om etpar måneder. Relativt smart kan du jo ikke være, hvis du klarte å missforstå det jeg skrev så til de grader:-) Det som er idiotisk er jo at det kun er mulig å få tak i HD versjonene på en ulovelig måte, og klin umulig på en lovelig måte - selv om du er villig til å betale for det. Det er da selvfølgelig IKKE idiotisk å gjøre det - når det er eneste mulige løsning.... Men kanskje du kan gi noen hint om hvor du får lastet det ned fra - eventuelt vilket nedlastningsprogram du bruker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.