Gjest Minas Tirith Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det er en sang jeg har lyst å laste ned, men jeg husker ikke hva den heter eller hvem som synger den. Det er en mann som synger, og i refrenget synger han: "I'm burning, burning, burning with desire - and it's all because of you", eller noen sånn. Den er forholdsvis rolig og melankolsk. Noen som drar kjensel på den og kan hjelpe meg? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 http://www.google.com/search?hl=no&q=lyrics+burnin%27+with+desire+all+because+of+you&lr= 0 Siter
Gjest Dior femme Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Vet godt hvilken sang det er. Trodde den het "burning" jeg. Men aner ikke hvem som synger.... 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Burning K-OTIC Don't think i know you don't think i ever will in my love with i will i don't know still It may sound strange but i'am warning you I may not be that nice maby baby i'm a heartbreaker heartbreaker heart of ice Chorus: cause i'm burning burning cause you set my soul on fire girl i don't know what i do cause i'm burning i'm burning i'm burning with desire i'm burning and it's all because of you We can't be together i'm not that kind of a guy i'll be gonna lost for ever and you won't know why don't get me wrong i'm only warning you you'll be on your own cause maby baby i'm a heartbreaker heartbreaker heart of stone chorus: cause i'm burning burning cause you set my soul on fire girl i don't know what i do cause i'm burning i'm burning i'm burning with desire i'm burning and it's all because of you because if you guitar solo. cause i'm burning burning cause you set my soul on fire girl i don't know what i do cause i'm burning i'm burning i'm burning with desire i'm burning and it's all because of you because of you. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.