Gå til innhold

Har det ikke så bra idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite igår at min eks har utrolig nok klart å finne seg en ny allerede, og er på kjærlighetsferie med henne... de dro igår. Dette til tross for at det kun er 4 uker siden han lå i min seng (det hadde da vært slutt siden midten av august men jaja..sånt skjer), og 3 uker siden han ringte å påstod han fortsatt var like forelsket i meg, klarte seg ikke uten meg osv.

Dere som vet forhistorien, vet jo at det ikke ble slutt pga mangel på følelser men pga omstendighetene. Men jeg ble likevel veldig glad da han ringte for 3 uker siden og sa så mye pent til meg. Det var så godt å høre at han var like lite over meg som jeg var over han.

Og nå er han altså på ferie med en annen. Han er til vanlig en person som ikke drar på ferie med en jente med mindre det er temmelig seriøst, men dette kan jo ikke være særlig seriøst etter bare toppen 3 uker.

Ikke nok med det, denne jenta er selvfølgelig en person som jeg bestandig har mislikt. Hun har vært ute etter en ekskjæreste av meg før, der hun fortalte sinnsyke løgn om meg og oppførte seg helt idiotisk. Dette VET min eks (altså han som er på ferie med henne nå) veldig godt!!

Er helt målløs jeg, han kunne vel ringt og sagt ifra så jeg slapp å høre det fra folk jeg så vidt kjenner.

Akkurat nå er jeg lei meg, såret og ikke minst forbanna!

Skrevet

Er du sikker på at disse vennene har oppfattet dette riktig da?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Du kjenner vel ham bedre enn å nødvendigvis stole på folk du knapt nok kjenner. Kjærlighetsferie? Er dette sagt av mennesker som vil "ditt beste" eller som liker litt sensasjon.

Du får i såfall ta en prat med ham når han kommer hjem hvis det er interessant.

Men at det i mellomtiden føles både sårende og provoserende- ja se dét skjønner jeg godt. Håper det er en sannhet med rom for evt modifikasjoner da.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Er du sikker på at denne historien er sann da? Det er ikke hun du misliker som har slengt løgn rundt seg?

Hvis han heller vil ha en slik jente enn en som deg, så er han ikke verdt å bruke tiden på. Jeg vet ikke forhistorien deres. Hvor lenge var dere sammen?

Hvis han kan gjøre noe sånt mot deg, så høres han ut som en skikkelig tosk. Kanskje hun bare er en "trøsteperson" for han, hvis han lengter etter deg?

Du fortjener så mye bedre enn en slik person!

Skrevet

Er du sikker på at disse vennene har oppfattet dette riktig da?

Jeg er ikke 100% sikker, synes nemlig dette høres veldig rart ut, ikke minst fordi han kan ikke bare ta seg ferie fra jobb sånn uten videre - det vet jeg. Dessuten traff jeg faren hans på fredag, og han fortalte at eksen hadde helt vannvittig mye å gjøre på jobb om dagen, jobbet døgnet rundt.

Men jeg har skrevet mail til han (gidder nemlig ikke å ringe hvis han er sammen med henne), der jeg skriver nøyaktig hva jeg mener om dette.

Så skrev jeg også melding til han om at jeg hadde skrevet mail, og at jeg ville helst at han leste den da han kom hjem og ikke mens han var der nede.

(Rett og slett fordi jeg ikke vil at han leser den med henne ved siden av)

Fikk som svar (etter en times tid) at det skulle han gjøre, men hvis jeg hadde sendt til jobbmailen fikk han ikke lest den før imorgen tidlig.

Ble egentlig litt mindre klok av dette.

Så da skrev jeg: er ikke du i utlandet? jeg vil at du skal lese den når du kommer hjem.

Ingen svar enda, og det er nå nok en time siden.

Skrevet

Du kjenner vel ham bedre enn å nødvendigvis stole på folk du knapt nok kjenner. Kjærlighetsferie? Er dette sagt av mennesker som vil "ditt beste" eller som liker litt sensasjon.

Du får i såfall ta en prat med ham når han kommer hjem hvis det er interessant.

Men at det i mellomtiden føles både sårende og provoserende- ja se dét skjønner jeg godt. Håper det er en sannhet med rom for evt modifikasjoner da.

Les svaret mitt til lillemus:)

Vedkommende som fortalte dette er kjent for å overdrive noe vannvittig - såpass vet jeg. Men likevel, slike historier oppstår jo ikke fra ingenting?

At de har dratt på ferie sammen er jeg ganske sikker på, men om det er så seriøst aner jeg ikke og det kan det vel umulig være etter såpass kort tid.

Skrevet

Er du sikker på at denne historien er sann da? Det er ikke hun du misliker som har slengt løgn rundt seg?

Hvis han heller vil ha en slik jente enn en som deg, så er han ikke verdt å bruke tiden på. Jeg vet ikke forhistorien deres. Hvor lenge var dere sammen?

Hvis han kan gjøre noe sånt mot deg, så høres han ut som en skikkelig tosk. Kanskje hun bare er en "trøsteperson" for han, hvis han lengter etter deg?

Du fortjener så mye bedre enn en slik person!

Les svaret mitt til lillemus:)

Vedkommende som fortalte dette er kjent for å overdrive noe vannvittig - såpass vet jeg. Men likevel, slike historier oppstår jo ikke fra ingenting?

At de har dratt på ferie sammen er jeg ganske sikker på, men om det er så seriøst aner jeg ikke og det kan det vel umulig være etter såpass kort tid.

Vi var sammen i litt over to år. Hadde det egentlig veldig bra, men jobben hans krever mye reising, i tillegg til at kontorene hans er på den andre siden av landet fra der jeg bor. Vi så hverandre såpass lite og dette ville ikke komme til å forandre seg i nære framtid, så vi bestemte at det beste ville være å gjøre det slutt, selv om det ikke var mangel på følelser fra noens side.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å sende en cyberklem... Sånt er innmari vondt ja.

Skrevet

Han er en mann, og de finner seg en eller annen med engang. Slik har det bestandig vært og slik blir det. Tilbake sitter vi og forstår ingenting.

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å sende en cyberklem... Sånt er innmari vondt ja.

Takk!:)

Ja det er helt forferdelig vondt. Det er hundre tusen tanker som raser gjennom hodet mitt akkurat nå, og jeg skjønner virkelig ingenting.

Gjest M.Angelica
Skrevet

uff :(

Hvis dette er sant så bruker han nok henne til å komme over deg...

*stor trøsteklem*

Gjest ingen nick
Skrevet

Han er en mann, og de finner seg en eller annen med engang. Slik har det bestandig vært og slik blir det. Tilbake sitter vi og forstår ingenting.

Jeg er stygt redd for at min og hadde funnet seg en annen ganske fort. Han er godt likt blant jenter. Og jeg tror ikke han har noe imot det!

Men så er det ikke slutt mellom oss heldigvis:)

Skrevet

Takk!:)

Ja det er helt forferdelig vondt. Det er hundre tusen tanker som raser gjennom hodet mitt akkurat nå, og jeg skjønner virkelig ingenting.

Siden dere har gjort det slutt så er det naturlig å fortsette livet. Det gjør vondt, men det er en del av prosessen. Han har ikke sviktet deg, dere hadde slått opp.

Skrevet

For å komme med en dårlig, mager "trøst":

Hvis han ikke er over deg ennå, og innleder et "all-out" forhld til en ny, så kommer han ikke til å få det så altfor lett :-)

"..........................................."

Skrevet

Nåja...det er jo litt individuellt, akkurat det da. Men det har vel med at menn og kvinner har forskjellige måter å takle det på. At en mann drar ut og "plukker nye høner" er ofte en måte å avreagere på, og å få det vanskelige litt på avstand. Det trenger faktisk ikke bety at menn er kaldere enn kvinner.

".........................................."

Skrevet

Nemlig de kan være helt KNUST av sorg - likevel tar de det de får! hehe

Jeg møtte en sånn fyr engang - en som satt og holdt en nydelig dame i hånda - så jeg spurte - fordi jeg kjente han - "jøss, så fint at du har funnet deg en flott dame!" - fordi han hadde blitt dumpet av kona si - for et par måneder tilbake og jeg visste han var helt knust.

Så begynner han å legge ut om kjærlighetssorgen - i det vide og det brede - fremdeles mens han sitter og holder godt i denne vakre baben - - - fanken, det var litt fjernt! :)

Skrevet

*sender litt trøst* Håper du har det bedre i dag.

Skrevet

Usj, sånt er kjipt. :(

Men folk håndterer brudd ulikt, og det er nok ikke uvanlig at både menn og kvinner finner seg noen å trøste seg med etter vonde brudd.

Det er naturligvis ekstra kjipt at han har funnet seg ei du kjenner, noe han burde holdt seg for god til, i hvert fall hvis han hadde planer om å opprettholde den gode kontakten med deg.

Skrevet

Hvordan går det med deg? Litt bedre, eller?

Kommet over det verste sjokket nå. :)

Det viste seg forøvrig at det ikke var noe kjærlighetsferie til utlandet - men en natt på hytte til en kompis på fjellet, der de var flere personer.

Så det hadde ikke blitt så seriøst enda ihvertfal. Men det er likevel ganske vondt at av alle mennesker på denne jord må han holde på med henne.

Ifølge han er de ikke kjærester eller noe slikt, bare treffes en del, men det kan jo alltids utvikle seg til noe mer, men det håper jeg for guds skyld det ikke gjør!

Jeg hadde aldri trodd at han kunne finne seg en ny jente så raskt etter meg. Jeg kan også dra ut på byen, flirte og ha det moro men er ikke i nærheten av å være klar for noe nytt forhold.

Men der er kanskje gutter og jenter forskjellige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...