Gå til innhold

Røyking og angst...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest deprimert men røykfri

Jeg synes også de bør forske på depresjoner ved røykeslutt. Jeg har opplevd det på kroppen to ganger, første gangen begynte jeg å røyke igjen og da slapp depresjonen. Denne gangen gir jeg meg ikke, men jeg har vært behandlet for depresjon i over ett år nå.

Jeg synes også de bør forske på depresjoner ved røykeslutt. Jeg har opplevd det på kroppen to ganger, første gangen begynte jeg å røyke igjen og da slapp depresjonen. Denne gangen gir jeg meg ikke, men jeg har vært behandlet for depresjon i over ett år nå.

Hei, grattis med røykstump:) Jeg vil så gjerne slutte nå i høst, har vel egentlig bestemt meg. Sluttet for 8 år siden i ett og et halvt år, sprakk på en fest med jobben, så var det gjordt;) Merket ikke så mye til mindre angst dengangen, men jeg fikk mye mindre behov for søvn, var mindre trett.

Mvh

Gjest deprimert men røykfri

Hei, grattis med røykstump:) Jeg vil så gjerne slutte nå i høst, har vel egentlig bestemt meg. Sluttet for 8 år siden i ett og et halvt år, sprakk på en fest med jobben, så var det gjordt;) Merket ikke så mye til mindre angst dengangen, men jeg fikk mye mindre behov for søvn, var mindre trett.

Mvh

Det er sant, man er mindre trett og trenger ikke å sove så mye. Min kroniske hodepine er også borte. Men depresjonen henger i, og jeg er overbevist om at det ikke skyldes "tap" av noe, jeg tror det er de kjemiske stoffene i røyken som virker mot depresjon.

Jeg har noen ganger vurdert å bruke nikotintyggegummi for å se om det hjelper, men jeg tør ikke, er så redd for å begynne å røyke igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...