Gå til innhold

Barberer dere armene?

Anbefalte innlegg

Gjest Kontraristrop
Skrevet

Jenter: Det blir jo ganske mye hårvekst på armene også - særlig for de som er mørke. Så, barberer dere armene?

Skrevet

Nei. JEg har mørke hår på underarmene, men de får lov til å være der. Synes det er mer enn nok å barbere legger og armhuler og bikinilinje. Sukk...

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg barberer ikke armene. Men jeg har veldig lite hår på armene, og det jeg har av hår er veldig lyst.

Blir kanskje litt stress å barbere armer i tillegg til alt det andre som skal barberes??

Men det viktigste er jo å føle seg vel!

Skrevet

Alltid! Det hender jeg skipper beina og nedentil på vinterstid, men armene synes jeg bør være glatte til en hver tid. Men det er nå bare min mening =)

Skrevet

Alltid! Det hender jeg skipper beina og nedentil på vinterstid, men armene synes jeg bør være glatte til en hver tid. Men det er nå bare min mening =)

Wops.. trodde du mente armhulene. Nei, _armene_ orker jeg virkelig ikke å barbere.

Skrevet

Er ikke så hårete der akkurat :) og det lille som er, er lyst.

Andre strategiske steder holdes "jamnt nedåt", som det sies her.

;D

Skrevet

Det hender, hvis jeg har lyst på en unnskyldning til å stå enda lenger i den varme, gode dusjen :) Men ikke regelmessig.

laguna1365380434
Skrevet

Nei. Men jeg har prøvd, i mere maniske øyeblikk, men det er virkelig ikke noe point da jeg bare har lyse små dun der..Om det skulle være vitsi, måtte jeg jo liksågost tatt hele meg..;-) (og det gidder jeg ikke, og ikke tror jeg det trengs heller..Har som sagt bare små lyse fjon, som liksom ikke er hår engang..)

Jeg tar legger (og lår..men det er bare fordi jeg vil være silkemykog glatt å ta på..Jeg er ikke særlig hårete der heller), armhuler og privaten.

:-)

Skrevet

Gjorde det en gang, for sikkert 10 år siden. Aldri igjen.

Minner meg på at jeg sitter med en nybarbert legg og en legg som ikke har blitt barbert på leeeeeenge. Startet prosjekt med epilator og bare utsatte og utsatte i evigheter, og da kunne jeg jo ikke barbere. I går innså jeg at jeg ikke kommer til å bedrive epilering i vinter, så da henta jeg frem høvelen igjen, men rakk bare den ene leggen. ;)

Ikke spesielt lekkert nei.

Skrevet

Nei. Jeg oppdaget for en stund siden at jeg har mye mer hår på armene enn flre jeg kvinner jeg kjenner, men orker ikke barbere armene. Holder med legger, baksiden av lår, underlivet og armhuler.

Håret på armene mine ganske synlig, men ikke beksvart akkurat, dessuten er det mykt.

Gjest Av og til
Skrevet

Har mye mørkt hår på armene. Barberer ikke, men tynner godt ut en gang i blant. Evnt. vokser ytterst på armen mot hånda.

Ikke særlig lekkert med hvit bluse/genser og mørkhåret armer nei!

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Har jo litt hårveskst der, men ikke skjemmende - sånn jeg vurderer det selv, i alle fall.

Skrevet

Nei, og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller....:)

Skrevet

Nei, vet De hva! :)

Jeg vil ikke ha spisse skjeggstubber på armene heller. Her barberes kun legger, armhuler og "bikiniområdet", som det så fint heter... :)

Gjest hehe....nick?
Skrevet

ja, jeg har veldig mye og lange hår på armene. Ser ikke fint ut i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...