brom Skrevet 20. februar 2001 Del Skrevet 20. februar 2001 Hei! Jeg lurer på om det finnes en form for trening, bortsett fra svømming som er forsvarlig når man har bekkenløsning? Før jeg ble gravid (er 21 uker på vei)trente jeg 3-4 ganger i uken. ( aerobic, spinning og litt vekter) Jeg fortsatte også etter at jeg ble gravid, men fikk så vondt at jeg bare måtte slutte. Prøver å gå litt tur. Jeg blir rett og slett deprimert av å ikke trene, føler meg slapp og elendig. treningen fikk meg i godt humør! jeg er plaget med mye blærekatarr, derfor er ikke basengtrening noe for meg. Håper på positivt svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 21. februar 2001 Del Skrevet 21. februar 2001 brom. Alternativ trening er stikkordet som ved andre skader. Hvis du har anledning, varm opp på en ergometersykkel uten for stor belastning og fortsett med lett styrketrening for rygg, mage, skuldre og armer. På flere treningsinstitutter finnes også armsykler, og dette er en fin treningsform. I det hele tatt, all trening som ikke gjør vondt, kan du utføre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.