Gå til innhold

Bekkenløsning og trening

brom

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det finnes en form for trening, bortsett fra svømming som er forsvarlig når man har bekkenløsning?

Før jeg ble gravid (er 21 uker på vei)trente jeg 3-4 ganger i uken. ( aerobic, spinning og litt vekter)

Jeg fortsatte også etter at jeg ble gravid, men fikk så vondt at jeg bare måtte slutte. Prøver å gå litt tur. Jeg blir rett og slett deprimert av å ikke trene, føler meg slapp og elendig. treningen fikk meg i godt humør! jeg er plaget med mye blærekatarr, derfor er ikke basengtrening noe for meg.

Håper på positivt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

brom.

Alternativ trening er stikkordet som ved andre skader.

Hvis du har anledning, varm opp på en ergometersykkel uten for stor belastning og fortsett med lett styrketrening for rygg, mage, skuldre og armer. På flere treningsinstitutter finnes også armsykler, og dette er en fin treningsform. I det hele tatt, all trening som ikke gjør vondt, kan du utføre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...