cecili1365380906 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei!Helt siden en sydentur i sommmer har jeg hatt hyppig og vond vannlating samt betennelsessmerter som kommer og går. Jeg har mistenkt egglederbetennelse, men legen fant ingen kjønnssykdommer eller andre tegn på feil i underlivet, kun symtomer på blærekatarr som jeg fikk antibiotika for.I tillegg har jeg tatt ut en gammel spiral og skiftet til mini-piller, alt med håp om at smertene skulle gi seg. Men det gjør de ikke. Jeg må på do og tisse med smerter midt under en hyggelig middag (har aldri skjedd meg før) - har en brennende og vond og tung følelse i underlivet, samt kynnere i høyre side som plutselig drar seg til, nesten som tannpine.Jeg er 45 og single etter et samlivsbrudd, har prøvd både sex og ikke ha sex, har også et massasjeapparat for å få orgasme... (det skulle jo liksom hjelpe med sex, sier legene)men det blir ikke bra verken med eller uten. Må vel gå tilbake til legen - men hva sier jeg når de svarer at det intet feiler meg.Dette har ødelagt mitt sosial liv siden i sommer. Jeg merker at jeg er så redd at jeg spenner meg, så nå har jeg også vondt i rumpe og lår - stiv og støl.Jeg er ellers ung og flott, trener, spiser sunt og i god form. Takknemlig for svar. Hilsen ulykkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200035-underlivsplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg synes du boer faa en sjekk hos gynekolog med ultralyd for aa utelukke svulster paa eggstokkene, de kan iblant gi slike symptomer. Finner man ikke noe her, er neste trinn (etter min mening) henvisning til urolog for sjekk av blaeren (cystoskopi), dine symptomer kan skyldes det man betegner 'interstitiell cystitt' en kronisk blaerebetennelse uten bakterier. Altsaa foerst gynekolog, saa urolog (ikke motsatt rekkefoelge). Jeg haaper du kan fa hjelp for dine invalidiserende plager. Vennlig hilsen Mette H MOen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200035-underlivsplager/#findComment-1417350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.