Gå til innhold

Går det an å glemme en type som er opptatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Kruskakeli
Skrevet

"Skaff deg en som er ledig du, og la andre folk og familier være i fred! "

Det finnes tydeligvis flere måter å tolke innlegget mitt på. Jeg har ikke lagt an på han, men fikk følelser for han. Jeg terroriserer han ikke, har aldri ringt han, eller oppsøkt han. Eller ikke plaget hans familie

Men jeg har følelser for han. Og spurte om råd for å glemme han. Syntes ikke svaret ditt hjalp meg så mye

Har nå lest hele tråden ja, men svaret mitt var en generell tankevekker til alle som går lenger enn deg, derfor på sin plass.

Det er bra at du ikke lar følelsene dine rive med, men er innstilt på å glemme fyren. for glemme han må du og det vet du heldigvis selv også.

Du kan bare ta tiden til hjelp, tiden leger alle sår.

Ut å søke etter nye, ledige mannebein også kansje?

Skrevet

Styr unna all kontakt med ham. Enkelt og greit. Da går han i glemmeboken.

Skrevet

Det går an å glemme "forbudte" menn. Men det kan ta tid.

Det beste du kan gjøre er å unngå ham så langt det er mulig.

Og så må du ikke tillate deg å gå rundt og tenke "romantisk" på ham. Vri heller tanker og gjøremål over på helt andre ting.

Til slutt vil du oppdage at du ikke har varme følelser for ham lenger, og forhåpentligvis være både stolt over og fornøyd med deg selv for at du "klarte" det.

Gjest kjærlighetssorg i dag
Skrevet

Styr unna all kontakt med ham. Enkelt og greit. Da går han i glemmeboken.

hadde det vært så enkelt og greit så.. Har ikke hatt kontakt med han siden desember 2003, men fremdeles er han i tankene mine.

Skrevet

hadde det vært så enkelt og greit så.. Har ikke hatt kontakt med han siden desember 2003, men fremdeles er han i tankene mine.

har du ahtt kjæreste i mellomtiden? den opptatte mannen fyller vel et behov for kjæreste hos deg da, i tankene dine vel å merke

Skrevet

Man kan erobre hele verden om så i tankene.

For å få ham bort, må du fylle livet med andre ting.

Skrevet

Jeg har vært sinnsykt hodestups forelsket i en gift mann - bare spør de her inne! :o)

Men så traff jeg en vidunderlig singel en... Har jeg vært forelsket i en gift mann? Hvem da? ;o)

Skrevet

Jeg har vært sinnsykt hodestups forelsket i en gift mann - bare spør de her inne! :o)

Men så traff jeg en vidunderlig singel en... Har jeg vært forelsket i en gift mann? Hvem da? ;o)

Hvordan går det med kjæresten? Er han på vei til deg;)

Skrevet

Hvordan går det med kjæresten? Er han på vei til deg;)

Niks. Ikke før om en uke. :o(

Gjest dette klarer du!
Skrevet

glem ham fordi du må.

han er opptatt og du er typen som styrer unna opptatte menn.

glem slubberten!

han ER ikke den eneste flotte fyren der ute.

slipp taket!

Skrevet

Vrir og vrenger overhodet ikke, jeg. Hun har forklart hva hun mente, og jeg har forklart hva jeg mente.

De er med andre ord "på samme planet" :) det er bedre å si.

Skrevet

De er med andre ord "på samme planet" :) det er bedre å si.

Japp =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...